Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pronostiek: https://www.beyondgaming.be/threads/wk-2026-pronostiek.44054/#post-1766656Wat zijn leuke wk pronostiek en fantasy game spellen?
)Klopt, ik heb de mosterd bij Sjotcast gehaald. Een land dat compleet onder de verwachtingen zal presteren.Ben ik de enige die niet weet wat Dark Donkey wil zeggen?
Moeilijk in te schatten, hangt echt af van loting. Beste derde kan mits wat rare uitslagen in andere groepen echt wel nog lastig worden. Tweede van groep VS zou VS of Turkije dan kunnen worden (als wij ook groep niet winnen). Wel mee akkoord dat kwartfinale zeker haalbaar is.Wel opvallend dat ik vaak België 16e of 8e finales zie voorbij komen. Tenzij de eerste ronde al (quasi) mislukt, zijn de mogelijke tegenstanders daar niet beter dan Kroatië hoor (al wil ik de uitslag van gisteren ook niet overschatten, maar blijft wel zo dat België ook nauwelijks in de problemen kwam).
Ik kan je er nochtans wel een paar geven:
- Yamal is geblesseerd en de vraag is wanneer die terug gaat zijn, vermoedelijk is die wel terug voor de KO-fase dus an sich niet zo'n groot probleem (afhankelijk van de vorm natuurlijk).
- Nico Williams heeft een zwak seizoen achter de rug en sukkelde ook nog eens met die vervelende pubalgie blessures
- Rodri is verre van de Rodri van EK twee jaar geleden
- Carvajal is er niet meer
Dat waren dus op het vorige EK hun vier sterkhouders, waar nu toch onzekerheden rondom zijn. Komt er ook nog eens bij dat Fermin Lopez er niet bij is wegens een blessure, wat uiteraard ook een gemis is. Hun defensie is ook verre van top imo, wat vorig EK nog redelijk gemaskeerd werd door Rodri die de boel controleerde (wat nu toch minder het geval gaat zijn vermoed ik). Spanje heeft het overigens buiten de gewonnen editie van 2010 eigenlijk nooit top gedaan op WKs om verschillende redenen.