{BK}Black Devil
Well-known member
Welja een concurrent minder voor de Rode Duivels! Bekijk het positief
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon een relatieve strontploeg, op het middenveld na. Maar wij deden weer opendeurdag op het middenveld. Ik zie zo nog die belachelijke ruimte van de middenstip tot de Italiaanse linkerflank met Tielemans die noodgedwongen op dat moment rechtsmid moest depanneren en kinderlijk werd uitgeschakeld.Italië ook Europees kampioen geworden met een ploeg die individueel naar mijn mening minder was dan de onze toen.
Als men naar de wereldranglijst kijkt en geen rekening houdt met dat het team uit Azië moet zijn, dan kan Italië de plaats innemen. Maar het meest waarschijnlijk is de VAE gezien Irak zich plaatste.Blijft nu wel nog de vraag wat ze met Iran zullen uitspoken.
Met de FIFA weet je nooit natuurlijk.Het zou in ieder geval wel belachelijk zijn moesten wij ineens Italië in plaats van Iran in onze groep krijgen.
Tja dat is de risico die je als speler neemt op die moment eventjes van achter tackelen tegen de benen van de andere speler, terechte rode kaart eigen schuld dikke bult.heeel kort voor de bocht.
ze spelen op verplaatsing, staan met een man minder. dan is nog 3 keer aan de andere kant komen zelfs nog een prestatie.
zoals marcel zegt, ik vind het een slecht systeem hoor. zweden met amper 2 punten zit er wel bij, omdat ze es in de nations league het geluk hadden in een goede groep te zitten![]()
Tja en wat heeft wales dat opgeleverd?...Ik heb ook de match Wales tegen Bosnië gezien. Ook daar was Wales op voorsprong gekomen maat ze hebben geen bus geparkeerd bij de goal ze bleven en aanvallen en veverdedigen.
We hadden moeite met de VS en Japan ten tijde dat we sterker waren. Wat gaan we doen tegen soortgelijke tegenstanders nu? Tenzij je tegen de zwakste twee ploegen komt in 1/16 en 1/8.Net enkele simulaties gedaan.
Als je de groep wint, ligt de weg naar de kwartfinale eigenlijk wagenwijd open want in de volgende rondes krijg je dan in principe geen toppers (tenzij upsets in de groepsfase in die andere groepen natuurlijk). Spanje in de kwartfinale zou vooraf toch altijd het realistische doel moeten zijn.
.Dus, moeite om te scoren. Nog altijd de essentie om een match te winnen.eerlijk is eerlijk: we hadden geen moeite met de VS, ware het niet dat Tim Howard alles tegen hield. Kon even goed 20-2 geweest zijn, die match
Sure, maar die match tegen de Amerikanen was echt wel zo'n match die je 9 op de 10 keer met 5-0 ofzo wint. De match tegen Japan was veel meer een dubbeltje op zijn kant.Dus, moeite om te scoren. Nog altijd de essentie om een match te winnen.
Was er ook geen reuzekans voor de Amerikanen aan het einde van de reguliere speeltijd?
Ik sta daar redelijk apart in denk ik maar ik had bij die match tegen Japan eigenlijk nooit echt het gevoel dat we die konden verliezen, tenzij even na die 0-2.
Zelfs bij die 0-1 en 1-2 de hele tijd het idee van "och sebiet wat doorduwen en dan gaan we erover". De hele tijd de indruk dat flaterman Kawashima zijn wereldmatch niet kon blijven duren, ook geholpen doordat we echt wel overwicht hadden en Hazard en co al eens de paal raakten enzo.
Ontlading bij de 3-2 was bij mij zo groot niet, was meer van "goed dat we er geen verlengingen voor nodig hebben, dan hebben we meer rust".
De cijfers gaven dat ook aan: 57% balbezit, 24 schoten tegen 11 (8-4 on-target). Het was onverdiend dat Japan zo lang standhield.
Maar tegen de VS inderdaad nog meer relaxed.