The Masked Singer

The Masked Singer

Is de jury in de andere versies ook zo kinderlijk en te dom/irritant om een meerwaarde te zijn?
Een deel van de beleving is net zich slimmer voelen dan de jury.
Julie en Aster kennen bv elkaar goed. Die had direct door dat dat Aster was die aan het rappen was. Stel dat die jury hun eigen vrienden makkelijk herkennen, dan is er weinig raadwerk aan hé.

Het is en blijft televisie..

Ik snap eigenlijk niet wat jullie zo tegen die jury hebben 🤔 het enige dat mij stoort is da het lang duurt tussenin de optredens, gelukkig kan ik doorspoelen. Maar op vlak van jury die zijn ook maar enthousiast ze.. kan mij niet voorstellen hoe serieus jullie zijn 🙄

Een deel van de beleving is net zich slimmer voelen dan de jury.
Julie en Aster kennen bv elkaar goed. Die had direct door dat dat Aster was die aan het rappen was. Stel dat die jury hun eigen vrienden makkelijk herkennen, dan is er weinig raadwerk aan hé.

Het is en blijft televisie..
I know, heb dat hier ook eerder gepost. Maar de juiste naam niet zeggen is nog een verschil dan gelijk welke andere naam te roepen natuurlijk.

Ik snap eigenlijk niet wat jullie zo tegen die jury hebben 🤔 het enige dat mij stoort is da het lang duurt tussenin de optredens, gelukkig kan ik doorspoelen. Maar op vlak van jury die zijn ook maar enthousiast ze.. kan mij niet voorstellen hoe serieus jullie zijn 🙄
Het is toch net iets té fake. Ook die flauwe oneliners bij het opkomen van de kandidaten en tijdens de performance zelf, hoeven toch niet voor mij. De jury is toch té geforceerd en té aanwezig imo.

Zou die da zelf doorhebben
Aangezien hij een graag geziene gast is in programma’s, zelf programma’s mag maken van VTM en op zich een heel schare fans achter zich heeft denk ik niet hij zich boeit eraan. Om nog maar te zwijgen van de contracten dat hij heeft die hij te danken heeft aan zijn eigen persoonlijkheid.

Aangezien hij een graag geziene gast is in programma’s, zelf programma’s mag maken van VTM en op zich een heel schare fans achter zich heeft denk ik niet hij zich boeit eraan. Om nog maar te zwijgen van de contracten dat hij heeft die hij te danken heeft aan zijn eigen persoonlijkheid.
Vond ‘Andy op patrouille’ een tof programma. Hij stoorde mij totaal niet toen. Ofwel heeft hij het hoog in zijn bol gekregen of hij speelt een rol (zoals Jens ook wel heel irritant is in TMS)

Terug
Bovenaan