The Masked Singer

The Masked Singer

Jammer dat ze eruit liggen , vond ze wel uniek en niet lelijk , er zijn er veel die wat hetzelfde zijn.

Zeker hun eerste aflevering vond ik het beste liedje van alles wat we al gehoord hebben van iedereen.

Fuck die peelman djeez
Ik was mij ook aan't ergeren aan Andy 🙈

De ijskoning lijkt me toch niet die Ibe. Toch niet in de hoogte. Wat met die Zweedse vlaggen.

Dan werd er ook ergens bij een andere kandidaat gezegd: een storm veroverde mijn hart of zoiets. Isabelle a heeft toch een zoon die zo heet? Zit die er ergens tussen?

Volgens mij ook misschien een Red Flame?

En ik zat te wachten op nog iets..

Idem.Dat sloeg toch echt op niets. Precies een lepe truuk om je nog de reclames te laten uitzitten.

Ik vraag me ook af of de jury ook al niet een lijst van mogelijke verdachten krijgt. Toch wel opvallend hoe dezelfde verdachten soms ook terugkomen bij andere maskers. Neem nu Ann Tuts vandaag. Hoe de f*** komt die bij Conner Rousseau terecht voor Ijskoning ? En ook Clara Cleymans is al bij verschillende gegokt.

Ondertussen bijna 70.000 punten bij de Guessing Game :p.

Ik was mij ook aan't ergeren aan Andy 🙈

De ijskoning lijkt me toch niet die Ibe. Toch niet in de hoogte. Wat met die Zweedse vlaggen.

Dan werd er ook ergens bij een andere kandidaat gezegd: een storm veroverde mijn hart of zoiets. Isabelle a heeft toch een zoon die zo heet? Zit die er ergens tussen?

Volgens mij ook misschien een Red Flame?

Waar velen Conner Rousseau linken aan Konijn, zie ik hem juist als Ijskoning, dunno why.
In dat geval zouden de Zweedse vlaggen een verwijzing naar de politiek en zijn rol als formateur kunnen zijn (Zweedse coalitie?)

Waar velen Conner Rousseau linken aan Konijn, zie ik hem juist als Ijskoning, dunno why.
In dat geval zouden de Zweedse vlaggen een verwijzing naar de politiek kunnen zijn (Zweedse coalitie?)
In het nummer van vorige week hoor ik bij konijn toch Conner . Vandaag ook wel,maar iets minder.
Maar ik ben toch bijna zeker over Conner. Zeker door die tip met dat blootgeven. (Zijn befaamde sixpack foto)

Idem.Dat sloeg toch echt op niets. Precies een lepe truuk om je nog de reclames te laten uitzitten.

Ik vraag me ook af of de jury ook al niet een lijst van mogelijke verdachten krijgt. Toch wel opvallend hoe dezelfde verdachten soms ook terugkomen bij andere maskers. Neem nu Ann Tuts vandaag. Hoe de f*** komt die bij Conner Rousseau terecht voor Ijskoning ? En ook Clara Cleymans is al bij verschillende gegokt.

Ondertussen bijna 70.000 punten bij de Guessing Game :p.
68k hier. Pas na de eerste aflevering gestart met de app

Ale, ge kon toch duidelijk weten van de tips dat het Aster en Lize was? Der was gelijk nen poster van Robocop en dat is uitgebracht in het jaar dat zij geboren zijn en zij waren de enige in België dat jaar!

:unsure:

Ale, ge kon toch duidelijk weten van de tips dat het Aster en Lize was? Der was gelijk nen poster van Robocop en dat is uitgebracht in het jaar dat zij geboren zijn en zij waren de enige in dat jaar!

:unsure:

In 1993 was Dries Mertens zes jaar oud en die heeft in april 2020 met Kat naar Terminator 2 gekeken!

Ik heb de voorstukjes gezien, nog niet gezien maar de goesting was al over met die belachelijke jury.
Nu ik kan al de reclame wegspoelen, want dit is er echt over aant gaan. Ik dacht vorige week ah ze gaan per drie werken, om het vlotter te laten gaan. Maar nu deden ze weer om de 2 en dan reclame, waardoor het nut helemaal ontsnapt.

Zal wel zien of ik het morgen vol hou!

Als die opnames al van maanden geleden zijn, hoe verwerken ze die live scores van de kijkers dan in de uitzending?

Dat stemmen met een app in de zaal of vanuit de huiskamer was met een select publiek tijdens de opnames.
Die top-3 van verdachten van de kijker (i.e. The Guessing Game) wordt achteraf erin gemonteerd kort voor de uitzending. Bvb donderdag komt o.a. op HLN ineens de naam van Mattias Vergels naar boven en die zit prompt in de top 3 gisteravond.

iig niets opgemerkt in Behind the mask op vtm go deze keer.
Tenzij de tv uitzending woensdag 'anders' is.
vraag me af wat dat trouwens te betekenen had helemaal op't einde van de uitzending, toen Niels iets moest gaan zeggen aan de overgebleven masked singers

Terug
Bovenaan