Hunt85
Active member
In de Game Mania is er wel een inruilactie. 2 Games inleveren en dan heb je hem voor 35€ en je krijgt er een bon van 5€ bij.Waar kan je deze momenteel het "goedkoopst" pre-orderen?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de Game Mania is er wel een inruilactie. 2 Games inleveren en dan heb je hem voor 35€ en je krijgt er een bon van 5€ bij.Waar kan je deze momenteel het "goedkoopst" pre-orderen?![]()
Link's Awakening al geprobeerd op Switch? Zalig spelletje.Ga'k BotW een 9e keer heropstarten om weer te beginnen zagen als nen boomer dat het niet kan tippen aan de Zelda van mijn jeugd? You betcha.
Ik moet toegeven, de hype voor een nieuwe Zelda doet me toch nog altijd wat. Terwijl het toch al van Twillight Princess is geleden da'k er nog eens volledig van heb kunnen genieten.
goeie recap.

Awakening was al ver voor de remake mijn favoriete 2D Zelda. De remake lijkt me wel ok, maar ken het al vanbuiten.Link's Awakening al geprobeerd op Switch? Zalig spelletje.
Performance zou niet echt goed zijn herinner ik mij van 1 van de previews.benieuwd naar de performance. de nintendo switch heeft hier al maanden niet meer aangestaan.
is er al iets bekend van performance en downloadsize etc?
Ik ken je gevoel, vond botw niks en deze laat ik links liggen. OoT en majora's waren top en twilight heb ik mij fameus goed met geamuseerdAwakening was al ver voor de remake mijn favoriete 2D Zelda. De remake lijkt me wel ok, maar ken het al vanbuiten.
3D favoriet is Majora's Mask. Beide hebben eigenlijk geen Princess Zelda. Ik ga denk gewoon nog eens Ocarina opnieuw uitspelen.

Ja dat gevoel had ik ook wel na de 80 uur spelen. Maar ik dacht dat ik gewoon niet ver genoeg in het spel zat om de story te begrijpen. En dan zeker niet als nieuwe speler van Zelda. Al de beelden van de story die ik nu zie heb ik in het spel nooit gezien maar ik neem aan dat die later getoond werden. Dat van die 100 jaar int slaap enzo heb ik ik nooit gezien .wacht er was een story?
ik herinner mij vooral uren aan ronddolen, random stuff proberen en niet weten wat doen, waar naartoe volgend.
Dat is nochtans gewoon de eerste 5 min van het spel xDDat van die 100 jaar int slaap enzo heb ik ik nooit gezien
Met dat filmpje en al erbij met dat gevecht met Ganon ofwa ? dan ben ik gewoon dement aan het wordenDat is nochtans gewoon de eerste 5 min van het spel xD

Oei, lol... Of mss juist aan den trappist gezeten toen ik begon te spelenet is ook al 5 jaren geleden, maar die 100 jaren slaap is wel bijgebleven hier

Dat weet ik niet meer. Het is bij mij ook een paar jaar geleden en heb hem nooit uitgespeeld.Met dat filmpje en al erbij met dat gevecht met Ganon ofwa ? dan ben ik gewoon dement aan het worden![]()