The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

Action SWITCH The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

benieuwd naar de performance. de nintendo switch heeft hier al maanden niet meer aangestaan.
is er al iets bekend van performance en downloadsize etc?
 
Ga'k BotW een 9e keer heropstarten om weer te beginnen zagen als nen boomer dat het niet kan tippen aan de Zelda van mijn jeugd? You betcha.
Ik moet toegeven, de hype voor een nieuwe Zelda doet me toch nog altijd wat. Terwijl het toch al van Twillight Princess is geleden da'k er nog eens volledig van heb kunnen genieten.
 
Ga'k BotW een 9e keer heropstarten om weer te beginnen zagen als nen boomer dat het niet kan tippen aan de Zelda van mijn jeugd? You betcha.
Ik moet toegeven, de hype voor een nieuwe Zelda doet me toch nog altijd wat. Terwijl het toch al van Twillight Princess is geleden da'k er nog eens volledig van heb kunnen genieten.
Link's Awakening al geprobeerd op Switch? Zalig spelletje.
 
wacht er was een story? :unsure:
ik herinner mij vooral uren aan ronddolen, random stuff proberen en niet weten wat doen, waar naartoe volgend.
 
Link's Awakening al geprobeerd op Switch? Zalig spelletje.
Awakening was al ver voor de remake mijn favoriete 2D Zelda. De remake lijkt me wel ok, maar ken het al vanbuiten.
3D favoriet is Majora's Mask. Beide hebben eigenlijk geen Princess Zelda. Ik ga denk gewoon nog eens Ocarina opnieuw uitspelen.
 
benieuwd naar de performance. de nintendo switch heeft hier al maanden niet meer aangestaan.
is er al iets bekend van performance en downloadsize etc?
Performance zou niet echt goed zijn herinner ik mij van 1 van de previews.
Hopelijk snel meer duidelijkheid over wanneer de reviews er zijn.
 
Awakening was al ver voor de remake mijn favoriete 2D Zelda. De remake lijkt me wel ok, maar ken het al vanbuiten.
3D favoriet is Majora's Mask. Beide hebben eigenlijk geen Princess Zelda. Ik ga denk gewoon nog eens Ocarina opnieuw uitspelen.
Ik ken je gevoel, vond botw niks en deze laat ik links liggen. OoT en majora's waren top en twilight heb ik mij fameus goed met geamuseerd :)
 
Was er hier nu nog iemand die nog op zoek was naar een CE van de game?

Normaal als alles goed gaat zou ik er twee moeten hebben, indien niemand nood/interesse doe ik er eentje gewoon op retour.
 
wacht er was een story? :unsure:
ik herinner mij vooral uren aan ronddolen, random stuff proberen en niet weten wat doen, waar naartoe volgend.
Ja dat gevoel had ik ook wel na de 80 uur spelen. Maar ik dacht dat ik gewoon niet ver genoeg in het spel zat om de story te begrijpen. En dan zeker niet als nieuwe speler van Zelda. Al de beelden van de story die ik nu zie heb ik in het spel nooit gezien maar ik neem aan dat die later getoond werden. Dat van die 100 jaar int slaap enzo heb ik ik nooit gezien .
 
Met dat filmpje en al erbij met dat gevecht met Ganon ofwa ? dan ben ik gewoon dement aan het worden :)
Dat weet ik niet meer. Het is bij mij ook een paar jaar geleden en heb hem nooit uitgespeeld.

Wat ik me kan herinneren is: Dat het allereerste dat er gebeurt is dat je wakker wordt in een grot/tempel waar je dus 100 jaar lag te slapen. De wereld is om zeep en je weet niet wat er eigenlijk gebeurt is en je hebt wat amnesia ook dacht ik. Je ontwaakt met de stem van Zelda die om hulp vraagt en naar mate je de wereld rond gaat en mensen ontmoet komen bepaalde herinneringen terug binnen van hoe je samen gevochten hebt of samen naar dingen op zoek was etc etc. Hoe het volledig ontplooit weet ik ook niet omdat ik dus ook nooit heb uitgespeeld.
 
Terug
Bovenaan