The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

Action SWITCH The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Ik vond het gebrek aan sturing net een verademing, in vergelijking met alle andere games die je handje vasthouden om je te gidsen. Alles zelf ontdekken vond ik erg fijn, uiteraard was er frustratie aan verbonden, maar daar leer je dan weer uit, net als in het echte leven.
Voor mij is Breath of the Wild van de beste games ooit gemaakt. Ik vond de gameplay-ervaring fantastisch, en het is 1 van de weinige titels die mij op volwassen leeftijd écht heeft geboeid. Mijn enige kritiek is wel dat ik het verhaal, de cutscenes en de steden van iets mindere kwaliteit vond. Volgens mij kan daar veel meer leven inzitten. Het is wel geen game die ik opnieuw zou willen spelen. De ervaring was fantastisch, en daar ga ik het dan ook maar 1 keer bij houden. Net als ik TLOU 2 niet zo graag opnieuw zou willen spelen. Fantastisch spel, maar 1 keer is genoeg.

Ik ben benieuwd naar de 2de, maar ben bang dat ik deze misschien minder ga vinden. Het verrassings-aspect gaat voor mij misschien wat kwijt zijn. Als het een volledig nieuwe wereld is, sta ik misschien wel te springen, maar ik vrees er een beetje voor.
 
Slappe trailer voor 1 van de meest overroepen games ooit. Hoe de hell scoort deze pastiche prul beter dan Mario Odyssey?
Breath of the wild 1 was echt een afknapper. Als grote Zelda-fan niet eens de moed gevonden om hem uit te spelen.
2 meningen die ik volledig deel
Interessant, ik dacht dat ik de enige was met die mening :tongue:
Erg om te zeggen maar ik vond ook niets aan BOTW, dus de sequel laat ik aan mij voorbijgaan.
BOTW vond ik persoonlijk echt afschuwelijk dus deze ook een hard pass.

Ik ga eind dit jaar eindelijk BOTW eens kunnen spelen. Dit topic nog eens opgesnord om mezelf wat te hypen ervoor. Denk dat ik wel kan zeggen dat dat gelukt is!

(anonieme quotes om mensen niet lastig te vallen met notificaties)
 
Vet! Zal weer een zalige Zelda worden..

Wel niets over de Wind Waker HD en Twilight Princess HD voor Switch.. Dat is wel jammer..
 
Kak! Zo dingen moogt ge altijd posten ze als ge ze ziet!! xD
 
Heb hem daar besteld!

Wel de eerste keer dat ik daar een CE pre-order. Meestal koop ik daar enkel eens een import of used game. Hopelijk alles in orde.
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog een idee waar de ce te bestellen zou zijn?

Had de gewone editie al even gepreordered op gamemania en wist niet dat er een ce was 😅

Kijk alvast uit naar deze game en komt net op mn bday uit.

BOTW was echt top, was die dlc daarvan eigenlijk de moeite?

In afwachting links awakening recent gekocht. Is ook wel een leuke remake 😁
 
Ik heb er mogelijks twee, maar is nog afwachten. Ik laat die bestellingen altijd staan voor mezelf om zeker te zijn dat ik één heb.
Als er tegen de release nog iemand is die geen heeft en wilt verkoop ik hem hier wel gewoon aan de aankoopprijs aan iemand door.

Indien niemand interesse, dan gaat die op retour.
 
Ik heb altijd interesse! Ik ga enkel morgenvroeg nog eens naar GM bellen of ik hem daar zou kunnen preorderen.
Kan je sowieso doen. GM Mechelen heeft me omwille van mijn bestaande pre-order deze voormiddag gebeld om te horen of ik de Collectors Edition wou bestellen. Op de website kan ik het niet terugvinden, maar blijkbaar vragen ze wel €149,98.
 
Kan je sowieso doen. GM Mechelen heeft me omwille van mijn bestaande pre-order deze voormiddag gebeld om te horen of ik de Collectors Edition wou bestellen. Op de website kan ik het niet terugvinden, maar blijkbaar vragen ze wel €149,98.
Typisch dat die weer wat extra vragen. :crazy: Desnoods preorder ik hem daar en houd ik het int oog op andere sites.

Hier heb ik me ook al op aangemeld.
 
Terug
Bovenaan