The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

Action SWITCH The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Wel geen idee of die ook in België leveren


Heb eventueel wel een NL adres moest er iemand naar op zoek zijn.
Heb hem daar besteld, ging niet naar een belgisch adres. Maar ik heb gelukkig familie in nl wonen
 
Wel geen idee of die ook in België leveren


Heb eventueel wel een NL adres moest er iemand naar op zoek zijn.
Wou het hier ook posten, maar je was veel vroeger :p
 
Mochten er nog ergens beschikbaar komen of iemand heeft een dubbele bestelling... Want dit wordt precies opnieuw hopeloos. 😑
Zie net dit om bol.com


Edit 1: Heb er zelf ook nog vlug eentje gepakt, de GM versie vertrouw ik niet en is duurder.
Edit 2: Niet meer verkrijgbaar ondertussen.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Game Mania heeft nu ook een landingspagina voor de CE.


Nog bestelbaar, maar is en blijft wel €20 duurder dan op alle andere plaatsen.

Ik had zaterdag gebeld naar GM en toen zeiden ze dat die al uitverkocht was. Op coolblue kan je je ook aanmelden voor als die terug beschikbaar zou komen, ik heb daar hogwarts deluxe 4 dagen voor release nog kunnen bestellen, maar deze zal wel wat meer gelimiteerd zijn.
 
Ik had zaterdag gebeld naar GM en toen zeiden ze dat die al uitverkocht was. Op coolblue kan je je ook aanmelden voor als die terug beschikbaar zou komen, ik heb daar hogwarts deluxe 4 dagen voor release nog kunnen bestellen, maar deze zal wel wat meer gelimiteerd zijn.
Ik heb nu 3 openstaande bestellingen (beetje overdreven deze keer). Maar ik doe die extra bestellingen altijd op retour of verkoop ze hier of aan vrienden door aan de gewone aankoopprijs. Heb er ook maar eentje moeten betalen, die van Nedgame. Bol en GM zijn betalen nalevering/afhaling dus dat is op zich ook altijd vrij chill.
 
Zie net dit om bol.com


Edit 1: Heb er zelf ook nog vlug eentje gepakt, de GM versie vertrouw ik niet en is duurder.
Edit 2: Niet meer verkrijgbaar ondertussen.

Kon hem zonet wel nog reserveren. Ben benieuwd. Heb er dan ook 2 staan
 
Ik had zaterdag gebeld naar GM en toen zeiden ze dat die al uitverkocht was. Op coolblue kan je je ook aanmelden voor als die terug beschikbaar zou komen, ik heb daar hogwarts deluxe 4 dagen voor release nog kunnen bestellen, maar deze zal wel wat meer gelimiteerd zijn.
Ik ben vandaag langsgegaan toen @Bunkerbudy postte dat ze online stonden bij GM. Heb deze toch gewoon kunnen bestellen…
 
Nog steeds zelf, maar ik denk enkel online en thuis geleverd, via de winkels niet meer daar zijn de oplages vaak echt heeeeel beperkt.
Misschien daarom dat ze aan de telefoon zeiden dat hij uitverkocht was, ik had de gewone editie al een half jaar gepreordered. Ik heb dan ook niet meer zitten zoeken op GM hun site. Gelukkig eentje op intertoys kunnen bestellen, maar was ook ineens volledig te betalen.

Ben wel eens benieuwd naar de game, zou het terug in hyrule zijn. Ik heb daarvoor enkel wat schrik dat het allemaal wat hetzelfde gaat voelen als BOTW, buiten wat nieuwe locaties in de lucht.
 
Gameplay bekeken? Gewoon fuse doen met een voorwerp en kan precies wel nog even voort.

Fuse ziet er fun uit.
 
Terug
Bovenaan