The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

Action SWITCH The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

gister die doolhoven gedaan, toch weer heel wat te doen daar.
wapens van 50 damage, maakt sommige bosses veel gemakkelijker.
in the depths is veel te doen, maar die donkerte steekt wat tegen.
in the sky, daarentegen, minder te doen, maar er geraken is echt moeilijk soms.

ik moet nog een great fairy tegenkomen, mijn armor upgrden verdomme.
 
Bwa, dat valt wel mee hoor.
Meestal zijn het zo zaken zoals eten of pijlen enzo.
Deze vind je normaal gezien met hopen als je de wereld wat verkend.
Ja, al zijn het maar wat planten en paddestoelen en vlees. Kan je elke dag gerechten mee maken en verkopen voor rupees :)
 
gister die doolhoven gedaan, toch weer heel wat te doen daar.
wapens van 50 damage, maakt sommige bosses veel gemakkelijker.
in the depths is veel te doen, maar die donkerte steekt wat tegen.
in the sky, daarentegen, minder te doen, maar er geraken is echt moeilijk soms.

ik moet nog een great fairy tegenkomen, mijn armor upgrden verdomme.
Zien dat je zo snel mogelijk Master Sword kan hebben.. via de Dragon.
 
gister die doolhoven gedaan, toch weer heel wat te doen daar.
wapens van 50 damage, maakt sommige bosses veel gemakkelijker.
in the depths is veel te doen, maar die donkerte steekt wat tegen.
in the sky, daarentegen, minder te doen, maar er geraken is echt moeilijk soms.

ik moet nog een great fairy tegenkomen, mijn armor upgrden verdomme.
Ik heb een paar skeleton arms gefused met een skeleton arm. Ofwel een skeleton arm met een steen of zo. Dat deed aardig wat dmg.
Voor de rest zo'n sterke stok waar je dan iets aan zet.

Ik vind bogen moeilijker om een oplossing voor te vinden, aangezien die niet zo prevalent zijn en redelijk snel stuk gaan. En je kan de boog niet fusen om die wat sterker te maken.
 
Ik heb een paar skeleton arms gefused met een skeleton arm. Ofwel een skeleton arm met een steen of zo. Dat deed aardig wat dmg.
Voor de rest zo'n sterke stok waar je dan iets aan zet.
skeleton arms breken bijna onmiddellijk, volgens mij de minst durabele wapens.
als ik een goed wapen nodig heb, dan doe ik een mini boss en gebruik ik daar iets van om te fusen.
zo creëert ge vlug wapens van 60 tot 70 damage. zo heb ik er nu 6.
en er zijn echt veel mini bosses, zeker in the depths.
Ik vind bogen moeilijker om een oplossing voor te vinden, aangezien die niet zo prevalent zijn en redelijk snel stuk gaan. En je kan de boog niet fusen om die wat sterker te maken.
bogen genoeg, maar die van 10 tot 15 damage laat ik meestal liggen.
ondertussen er al een paar gevonden van 60 damage. dat is echt veel en maakt sommige dingen extreem gemakkelijk.
 
skeleton arms breken bijna onmiddellijk, volgens mij de minst durabele wapens.
als ik een goed wapen nodig heb, dan doe ik een mini boss en gebruik ik daar iets van om te fusen.
zo creëert ge vlug wapens van 60 tot 70 damage. zo heb ik er nu 6.
en er zijn echt veel mini bosses, zeker in the depths.

bogen genoeg, maar die van 10 tot 15 damage laat ik meestal liggen.
ondertussen er al een paar gevonden van 60 damage. dat is echt veel en maakt sommige dingen extreem gemakkelijk.
Ja de skeleton arms doen idd veel damage maar breken direct. Ik zou dringend dat fusen meer moeten gebruiken bij wapens want doe dat echt te weinig eigenlijk.
 
Ja, al zijn het maar wat planten en paddestoelen en vlees. Kan je elke dag gerechten mee maken en verkopen voor rupees :)
Heb gisteren men kaartjes aangekregen. Je bent er wel even mee bezig tegen je die 25 kaartjes hebt gescand :). Veel vlees, paddestoelen, vis en kruiden gekregen. Ook paar goei wapens van lvl 30+ en een schild en het legendarisch paard Epona ook 2 keer gekregen + wat zweefzeilstof en 2 kostuums. Mooie loot dus voor de eerste keer. Met al het eten heb ik toch een 1.500 rupees verdient. Is een leuke meerwaarde voor het spel voor redelijk weinig geld.
 
Ja de skeleton arms doen idd veel damage maar breken direct. Ik zou dringend dat fusen meer moeten gebruiken bij wapens want doe dat echt te weinig eigenlijk.
Ja, sowieso lol. Het is een wereld van verschil en je wapens gaan pakken langer mee. In het begin dacht ik ook pff die kampjes clearen fuck dat, dan weer mijn wapen kapot... Maar eens ik de waarde van die materials begon te beseffen was het gewoon kijken zit er een black version mob in het kamp ja of nee? Indien ja, afmaken en zijn materials pakken voor te fusen met een wapen, zo gaat het in eens veel sneller hoor.
 
Heb gisteren men kaartjes aangekregen. Je bent er wel even mee bezig tegen je die 25 kaartjes hebt gescand :). Veel vlees, paddestoelen, vis en kruiden gekregen. Ook paar goei wapens van lvl 30+ en een schild en het legendarisch paard Epona ook 2 keer gekregen + wat zweefzeilstof en 2 kostuums. Mooie loot dus voor de eerste keer. Met al het eten heb ik toch een 1.500 rupees verdient. Is een leuke meerwaarde voor het spel voor redelijk weinig geld.
Neemt dat niet wat van de fun weg om zelf te exploren en alles bij elkaar te verzamelen, wat uiteindelijk is dat wel wat je doet.
 
Neemt dat niet wat van de fun weg om zelf te exploren en alles bij elkaar te verzamelen, wat uiteindelijk is dat wel wat je doet.
Ja, ik denk dat op termijn ook. Nu is het wel leven leuk maar dat gaat snel minderen waarschijnlijk. Nu is het gewoon even handig om een kleine boost te krijgen omdat ik het in het spel soms moeilijk heb omdat ik redelijk nieuw ben in Zelda. Ik verwacht dat ik dat binnen een 2 tal weken al een pak minder ga gebruiken.
 
Neen, maar wel je pijlen. Bommen afschieten van op afstandje in een kamp is fun.
Ja, maar ik ben daar voorzichtig mee, met die te gebruiken. Een oneindige voorraad van die bommetjes ben ik nog niet tegengekomen. Ik heb die vb gebruikt bij die eindbaas van die vogelnpcs. Kan niet op de naam komen.
Heb er toen zo'n 10 ineens gebruikt of zo. Wat uw voorraad snel doet dalen :(.

skeleton arms breken bijna onmiddellijk, volgens mij de minst durabele wapens.
Ja als je 2 skeleton arms fused dat breekt bij het doden van 1 sterkere mob (voor een baas is het geen optie). Echter als je er een steen / rotsblok aan fused dan gaat dat eigenlijk wel redelijk lang mee. En met deftige dmg.
Ik vond het een snelle dmg boost bij de start van de game. En relatief eenvoudig om eraan te geraken. Die is niet zo moeilijk te doden.

als ik een goed wapen nodig heb, dan doe ik een mini boss en gebruik ik daar iets van om te fusen.
zo creëert ge vlug wapens van 60 tot 70 damage. zo heb ik er nu 6.
en er zijn echt veel mini bosses, zeker in the depths.
Nog niet echt in the depths geweest. Heb al een tijdje niet meer gespeeld. Real life :(.

bogen genoeg, maar die van 10 tot 15 damage laat ik meestal liggen.
ondertussen er al een paar gevonden van 60 damage. dat is echt veel en maakt sommige dingen extreem gemakkelijk.
Heb er 2 van 29 of zo gevonden. Maar heb lange tijd met die van 4 - 5 gezeten... en zelfs geen van 10 - 15 tegengekomen. Waarbij ik al meermaals ben geëindigd zonder 1 boog opnieuw te vinden.

Glimmerzaadjes met een pijl versturen is 1 van de redenen ervoor... ook al weet ik dat ik die ook kan gooien. Al bekloeg ik mij dat ik 50 glimmerzaadjes verkocht had voor rupees... toen ik ineens in de depths zat... ik had er gelukkig nog wel een 30 tal liggen waarmee ik tot aan een fasttravel punt geraakt was. Maar het begon toch te nijpen.

Heb gisteren men kaartjes aangekregen. Je bent er wel even mee bezig tegen je die 25 kaartjes hebt gescand :). Veel vlees, paddestoelen, vis en kruiden gekregen. Ook paar goei wapens van lvl 30+ en een schild en het legendarisch paard Epona ook 2 keer gekregen + wat zweefzeilstof en 2 kostuums. Mooie loot dus voor de eerste keer. Met al het eten heb ik toch een 1.500 rupees verdient. Is een leuke meerwaarde voor het spel voor redelijk weinig geld.
Zodra je die Epona registreert komt die niet meer voor. Zolang je die epona niet registreert aan een stal ga je dat krijgen van dat kaartje. Ipv een andere reward.

Voor de rest is het mij een te groot gedoe om 25 kaartjes telkenmale te zitten scannen. Als dat nu 1 kaartje was waarbij je dan die allemaal ineens kon krijgen. Zou ik het overwogen hebben. Maar ik ga echt geen 10 minuten zitten scannen hoor... daar begin ik niet aan.
 
Maar dan kwam ik in een oneindig straatje terecht :p.

Voor aan die bommetjes te geraken heb ik sterkere wapens en armour nodig. Omdat ik snel doodga ofwel veel hartjes verlies (1 vijand -> 3 à 4 hartjes poef weg). Dus om die niet te verliezen gebruik ik die bommetjes of gebruik ik voedsel.
Echter zelfs met die recipesoptie ben je even bezig om voedsel te maken. Terwijl ik 30 mushrooms, etc etc etc in mijn pak heb zitten. Waarom kan ik niet gewoon recept klikken en *10 doen om dan ineens 10 keer dat recept te hebben gemaakt.
Waarom moet ik 10 keer door dat volledig ding gaan.
Om dan later als ik wil healen niet gewoon op de knop omhoog te duwen en dan te kunnen kiezen wat ik neem. Zoals je wel zou kunnen doen om rauwe appels of zo te gebruiken. Maar ik ga echt geen rauwe zaken verspillen om een half hartje toe te voegen als ik er ineens 6 moet bij doen...

Nu bon, een stuk is ook omdat ik gewend ben aan een dodge knop en ik regelmatig op de verkeerde knop druk... grmbl switch en xbox verschillende positie van knoppen... en dat dodgen niet echt gebruiksvriendelijk vind.
 
Maar dan kwam ik in een oneindig straatje terecht :p.

Voor aan die bommetjes te geraken heb ik sterkere wapens en armour nodig. Omdat ik snel doodga ofwel veel hartjes verlies (1 vijand -> 3 à 4 hartjes poef weg). Dus om die niet te verliezen gebruik ik die bommetjes of gebruik ik voedsel.
Echter zelfs met die recipesoptie ben je even bezig om voedsel te maken. Terwijl ik 30 mushrooms, etc etc etc in mijn pak heb zitten. Waarom kan ik niet gewoon recept klikken en *10 doen om dan ineens 10 keer dat recept te hebben gemaakt.
Waarom moet ik 10 keer door dat volledig ding gaan.
Om dan later als ik wil healen niet gewoon op de knop omhoog te duwen en dan te kunnen kiezen wat ik neem. Zoals je wel zou kunnen doen om rauwe appels of zo te gebruiken. Maar ik ga echt geen rauwe zaken verspillen om een half hartje toe te voegen als ik er ineens 6 moet bij doen...

Nu bon, een stuk is ook omdat ik gewend ben aan een dodge knop en ik regelmatig op de verkeerde knop druk... grmbl switch en xbox verschillende positie van knoppen... en dat dodgen niet echt gebruiksvriendelijk vind.
Als ik van jou was zou ik dan eerst wat shrines doen en wat armor kopen zodat je niet zo snel sterft. Je hoeft in de depths ook niet per sé te vechten, je kan ook rond encounters lopen en wat materials farmen.
 
Als ik van jou was zou ik dan eerst wat shrines doen en wat armor kopen zodat je niet zo snel sterft. Je hoeft in de depths ook niet per sé te vechten, je kan ook rond encounters lopen en wat materials farmen.
Oh ik heb het beste armor dat ik voorlopig kan krijgen :p. Zit op +2 / 3 per armordeel (afhankelijk of kouderesistent of niet).

Farmen heb ik altijd wat saai gevonden, dus dat doe ik niet. Vind het ook niet plezant als ik dat moet doen. Al neem ik natuurlijk wel het materiaal op dat ik tegenkom terwijl ik rondloop op zoek naar de volgende missie of zo. Maar voorlopig heb ik the depths naar later geduwd als ik wat sterker ben met de great fairy effectief tegen te komen.
 
Oh ik heb het beste armor dat ik voorlopig kan krijgen :p. Zit op +2 / 3 per armordeel (afhankelijk of kouderesistent of niet).

Farmen heb ik altijd wat saai gevonden, dus dat doe ik niet. Vind het ook niet plezant als ik dat moet doen. Al neem ik natuurlijk wel het materiaal op dat ik tegenkom terwijl ik rondloop op zoek naar de volgende missie of zo. Maar voorlopig heb ik the depths naar later geduwd als ik wat sterker ben met de great fairy effectief tegen te komen.

Hmm, farmen is wel een sterk woord voor wat ik bedoel, ik bedoel eerder eens 10 min rond lopen en wat dingen op rapen en weer weg gaan. The Depths vond ik nu persoonlijk niet veel moeilijker dan de encounters bovengronds dus dunno tbh :) Ik ging er af en toe eens naartoe als ik een ingang vond en dan liep ik gewoon naar de dichtste shrine bovengronds en dat was eigenlijk altijd genoeg om mij goed stocked te houden met de materials die je daar iets frequenter vind.

In elk geval je hoeft niet zwaar gebuild te zijn om daar heen te gaan, het kan helpen, maar hoeft niet...
 
Hmm, farmen is wel een sterk woord voor wat ik bedoel, ik bedoel eerder eens 10 min rond lopen en wat dingen op rapen en weer weg gaan. The Depths vond ik nu persoonlijk niet veel moeilijker dan de encounters bovengronds dus dunno tbh :) Ik ging er af en toe eens naartoe als ik een ingang vond en dan liep ik gewoon naar de dichtste shrine bovengronds en dat was eigenlijk altijd genoeg om mij goed stocked te houden met de materials die je daar iets frequenter vind.

In elk geval je hoeft niet zwaar gebuild te zijn om daar heen te gaan, het kan helpen, maar hoeft niet...
Ah ja, ik ben gewoon nog niet zo ver dan. Ik heb nog maar 2 ingangen gevonden. En daar heb ik effectief gedaan wat je zei. Al heb ik bij de eerste wel wat langer zitten rondlopen en te farmen zoals jij het noemt, met zelfs temmen van zo'n skeletpaard (maar je kon dat nergens registreren :() totdat de vijanden een beetje te werden (veel of sterk of zelfs beiden ;p).

Komt wel in orde, langzaamaan. Zit ondertussen geloof ik aan 8 of 9 hartjes.
 
Terug
Bovenaan