The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

Action SWITCH The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Nu ik eindelijk een switch heb ben ik op zoek naar mijn 1e Zelda game. Kan ik met deze starten of beter met BOTW starten?
Of zou je mij aanraden om eerst met nog wat anders te starten?
 
De huidige Link's Awakening remake vind ik persoonlijk een geweldige intrede tot de serie. Ook niet te lang.
Zowel BOTW als ToTK zijn eigenlijk openworld varianten van de Zelda formule. Gemakkelijk 100+uren. Enkel starten als je er dus de tijd voor hebt.

Ocarina of Time en A Link to the Past ook geweldig als eerste Zelda games. Maar niet iedereen kan die grafische geschiedenis appreciëren.
Er is geen groot overkoepelend verhaal. Dat is wat de geschifte fanboys er soms van maken. Link is in essentie, de standaard stemloze videogame held.
 
Botw en Totk zijn beide topgames, maar je gaat er inderdaad beide veel tijd in steken. Ik moet zelf Totk nog steeds beginnen verderspelen, heb deze halfweg ff laten liggen door tijdsgebrek en nu ben ik die door een andere game uit het oog verloren. 😅

Links awakening is echt een leuke intrede! Is een remake van een klassieke zelda topper, maar die blijft zo zalig en is een pak korter!
 
Thx voor de reply´s. Eens zien of ik links awakening ergens op de kop kan tikken om te starten. Da´s idd wel een andere stijl dan de open world van botw en totk. Dat zal wel eens niet slecht zijn want tegenwoordig is bijna alles wat ik speel open world.
 
Thx voor de reply´s. Eens zien of ik links awakening ergens op de kop kan tikken om te starten. Da´s idd wel een andere stijl dan de open world van botw en totk. Dat zal wel eens niet slecht zijn want tegenwoordig is bijna alles wat ik speel open world.
Ik heb dit nog op GameBoy gespeeld indertijd en heb het ook op mijn 3DS staan. Topgame maar wel oldschool.
 
Zou de game nog eens opnieuw willen spelen op monitor met controller. Heb hem volledig handheld gespeeld, maar zou de ervaring eens willen vergelijken. Is er iemand dat mij een deftige monitor kan aanbevelen? Had begrepen dat 1080p voldoende is, maar ik ben een echte leek op vlak van monitors…
 
Budget? Staan 2 leuke 34inch schermen hier op 2ehands als het echt een monitor moet zijn. Niet te veel stressen over het beste.
 
Budget maakt niet veel uit. Ik wil vooral niet over-investeren. Ik had ergens eens gelezen dat het totaal geen nut heeft om voor Switch de beste 4K OLED monitor te kopen, omdat dit vaak nog zorgt voor een slechtere ervaring omwille van blur en dergelijk.
 
De Switch kan niet hoger dan 1080p, dus aan 4K of 1440p heb je niks.
Je hebt geen 1080p monitor of TV waar je je switch kan aanhangen? De Switch gaat er lelijk uitzien op een monitor van dichtbij, beter is op TV.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan