The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

Action SWITCH The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

exploration is echt too much, er is te weinig echt interessante side content voor mij.
traversal is soms toch nog echt een pijn, zeker als ge ergens in een dal geraakt en ge 10 km om moet lopen omdat ge die 10cm extra niet geklommen krijgt.

na een tijd ga ik denken, en nu kap ik er mee en ga ik recht naar het einde.
ondertussen al zeker final boss klaar qua skills en weapons.
 
Goh, ik begrijp je wel ergens.
Tot hiertoe vind ik het exploren wel leuk.
ALs ik het even beu ben doe ik wat missies of kleine missies of ga ik op zoek naar tempels of torens waardoor ik erna weer gemakkelijker kan rondreizen.
Gisteren weer wat verder gedaan in de main story en nu weer wat exploren se. :)
Doe ook regelmatig wat aan arrowfarming en crabfarming. Met die crabs kan je een easy gerecht maken waardoor je meer energie hebt waardoor je elke keer kunt blijven klimmen
 
Eens een vraagje, heb nog nooit een Amiibo gebruikt op de switch maar ben aan het twijfelen om nu eentje van Zelda te kopen.
Maar kan ik die dan maar 1 keer scannen en gedaan of kan ik dat meermaals gebruiken. Zie op Youtibe filmpjes waarin ze zeggen dat ge dat 1 keer per dag kunt scannen ? Lijkt me nogal overpowered dan ? niet ?
 
Eens een vraagje, heb nog nooit een Amiibo gebruikt op de switch maar ben aan het twijfelen om nu eentje van Zelda te kopen.
Maar kan ik die dan maar 1 keer scannen en gedaan of kan ik dat meermaals gebruiken. Zie op Youtibe filmpjes waarin ze zeggen dat ge dat 1 keer per dag kunt scannen ? Lijkt me nogal overpowered dan ? niet ?
1x per dag, ja.
wat je er van krijgt is wel random.
Kan zijn da je bv 5 stukjes vlees krijgt de ene dag.
Je hebt een heel kleine kans op een uniek item per Amiibo. en dat kun je dan ook maar 1x ooit unlocken (denk ik toch).
 
Ok thx, toch de moeite dan om een aan te schaffen. Zijn er veel verschillende voor deze Zelda ?
 
Ah en die werken nog allemaal op de TOTK ?
Ja, er staat ook bij of ze unieke items geven of niet (en zo ja is dit altijd maar een kleine kans).
Natuurlijk als je dit elke dag doet dan zul je waarschijnlijk ooit wel een uniek item unlocken.
 
Laatst bewerkt:
Ja, er staat ook bij of ze unieke items geven of ziet (en zo ja is dit altijd maar een kleine kans).
Natuurlijk als je dit elke dag doet dan zul je waarschijnlijk wel het unieke item ooit unlocken.
Ok thx. dan gaan we dat eens bekijken. Merci
 

Dit spel is een Meesterwerk met een hoofdletter en wie anders beweert heeft geen smaak. Hoe Nintendo zelfs op de kleinste details let en blijkbaar een heel jaar heeft gebruikt om het spel te polijsten: hats off.
Zeker in tijden waarin pure brol gereleased wordt door developers die de dag na release al mea culpa slaan en beloven dat na vijf miljard patches het spel er toch zal uitzien zoals het oorspronkelijk beloofd werd, is dit iets om te koesteren.
 
Heb ze gisteren besteld. Zal wel laten weten wat ik er van vind volgende week. Heb jij ze zelf ook ?
Nee, ik wist niet dat ze bestonden tot ik op Amazon naar Amiibos aan het zoeken was.
Ik weet gewoon dat je per dag meerdere Amiibo's achter elkaar kan gebruiken.
 
Nee, ik wist niet dat ze bestonden tot ik op Amazon naar Amiibos aan het zoeken was.
Ik weet gewoon dat je per dag meerdere Amiibo's achter elkaar kan gebruiken.
Ah ok, is mss wel wat overpowered als je 25 keer per dag vanalles krijgt maar het spel is voor mij al moeilijk genoeg :)
 
Ah ok, is mss wel wat overpowered als je 25 keer per dag vanalles krijgt maar het spel is voor mij al moeilijk genoeg :)
Bwa, dat valt wel mee hoor.
Meestal zijn het zo zaken zoals eten of pijlen enzo.
Deze vind je normaal gezien met hopen als je de wereld wat verkend.
 
Terug
Bovenaan