Ik denk niet dat Page staat te springen voor de rol want er was een akkefietje dat die toen zelf had opgemerkt:
Na een redesign om er niet op te lijken is dat een afgesloten hoofdstuk denk ik.
 
Het ziet er toch wel verdomd goed uit hé.

Edit: die actrice uit GoT is wel nie zo'n knap meisje al Ellie.
Ik was mij al érg aan't afvragen vanwaar ik haar herkende maar ik kon er maar nie opkomen! :) Die was wel énorm zalig in GoT dus qua acteertalent kon die wel tellen vond ik.
Ellen Page is inderdaad spijtig. :(
 
Damn ik dacht echt dat Ellie gebaseerd was op Ellen Page maar niet dus? En tis tegenwoordig Elliot Page blijkbaar.
 
Neeje, nog altijd vol goede hoop dat HBO max contract met streamz vervalt en dat we gewoon een abbo kunnen nemen zoals in nederland.
Ik heb onlangs eens geprobeerd met vpn, maar mijn mastercard zal wellicht herkent worden als "niet ondersteund" land want die werd niet aangenomen.

Heb geen verdere moeite gedaan om te zien of ik dat ook via andere weg kon betalen... dat is er al teveel moeite voor.
 
Die wereld hebben ze wel mooi nagemaakt!

Ik hoop ook op een miniseries.
Van de makers van Chernobyl las ik. Hopelijk even beklijvend :)
 
Amai ff mijn hersenen moeten pijnigen. Ashley Johnson speelt blijkbaar Ellie in de videogame. Ik herkende toch iets van gelaat in Ellie in de serie. (Bella Ramsey), kwist nimmer van waar ik Ashley moest kennen . Na wat research:

Growing Pains & Lion Heart. Amai ik word oud als ik "growing pains" terug zie :laugh:
 
Misschien dat Netflix & Prime eens wat notities kunnen nemen hiervan, een trailer die niet wordt neergesabeld door de fanbase kan dus ook!
 
Terug
Bovenaan