Prachtige aflevering tbh. Blij dat het eindelijk wat meer afwijkt van de game en wat meer schetst over de wereld, de gebeurtenissen en andere personages dan enkel Joel en Ellie.

Doet me wat denken aan bepaalde afleveringen uit Lost. Daar had je ook regelmatig een aflevering die grotendeels los stond van de main cast maar toch context gaf over alles erbuiten.
 
Screenshot_20230205-101755.jpg

Mensen die dat een 1 geven. Triestige idioten...
 
Tja die triestigaards moeten op de een of andere manier hun insecuriteit uiten he...

Dat gezegd zijnde, ik hoop dat ze nu geen volledige episodes meer gaan spenderen aan backstories, ik wil het huidige verhaal zien! Erg benieuwd hoe episode 4 zal eruit zien.
 
Ik liep er niet te warm van. Ik heb na 2 afleveringen nog geen behoefte aan een side story waar de hoofdpersonages 4/5 niet in voor komen.
 
Deze morgen de laatste aflevering gezien. Wat ik verwachtte en hoopte te zien van Joel en Ellie 🥳. Echt top!
Kritiek punt:
Die leidster Kathleen van de bad guys kwam niet overtuigend over in mijn ogen. Ik vind die raar gecast eerlijk gezegd...
 
Deze morgen de laatste aflevering gezien. Wat ik verwachtte en hoopte te zien van Joel en Ellie 🥳. Echt top!
Kritiek punt:
Die leidster Kathleen van de bad guys kwam niet overtuigend over in mijn ogen. Ik vind die raar gecast eerlijk gezegd...
Goed ja? Na de Bill en Frank episode bleef ik toch wat op m'n honger zitten.
 
Ik loop een beetje achter, pas net aflevering drie achter de kiezen. En een fantastische aflevering, zeg.
Ik kijk het samen met mijn vrouw, die de spellen nog nooit gespeeld heeft, en dus met verse ogen kijkt. Bij haar komen verschillende klappen nog harder aan. Vind ik een goeie graadmeter om te zien dat het gewoon werkt. Hart-ver-scheurend.

Ik liep er niet te warm van. Ik heb na 2 afleveringen nog geen behoefte aan een side story waar de hoofdpersonages 4/5 niet in voor komen.
Op dat vlak is het wel een beetje The Walking Dead, hè. Het gaat gewoon over de postapocalyptische wereld, en Frank en Bill zijn net heel belangrijk daarin. In het spel komt dat mondjesmaat, hier komt dat allemaal gebundeld, omdat je nu eenmaal geen serie hebt van honderd uur. Ik vond 'm net heel belangrijk om die hopeloosheid weer te geven.
 
Deze morgen de laatste aflevering gezien. Wat ik verwachtte en hoopte te zien van Joel en Ellie 🥳. Echt top!
Kritiek punt:
Die leidster Kathleen van de bad guys kwam niet overtuigend over in mijn ogen. Ik vind die raar gecast eerlijk gezegd...
Helemaal mee eens.

Vrijdag trouwens al een nieuwe aflevering door de Super Bowl.
 
Laatst bewerkt:
Goede aflevering qua opbouw band tussen Ellie en Joel, benieuwd naar de volgende. Dit deel van het verhaal toch wat vergeten tbh :p
 
Top aflevering weer!
Ik ben benieuwd welke richting ze met Henry en Sam gaan nemen, zou heel straf zijn moesten de game hier volgen.
 
Terug
Bovenaan