Merci, interessant om te zien dat ze hier en daar toch een andere aanpak van het verhaal hebben, wel geslaagd tot nu toe. Krijg er wel zin van de game op te pakken, helaas enkel een Xbox Series X.
 
Merci, interessant om te zien dat ze hier en daar toch een andere aanpak van het verhaal hebben, wel geslaagd tot nu toe. Krijg er wel zin van de game op te pakken, helaas enkel een Xbox Series X.
Spel komt op PC uit op 3 maart, kunt al preorderen op Steam.


Na 10 jaar eindelijk ook een PC port, nog ne maandske wachten.
 
Ik ben precies de enige die serieus wat twijfels heeft bij deze aflevering.

Uiteraard mooi verhaal, pakkend, goed geacteerd, leuke setting, grappige en vertederende momenten,... als verhaal op zich was dit knap.

Maar in het geheel van de serie toch heel weinig (meer)waarde?

Alléja, geen van beide gaat nog een rol spelen in de serie. Je hangt dus een ganse episode op aan 2 personages die er verder niet gaan toe doen. Tenzij ze verderop in de serie vaak naar hen flashbacken, maar dat hoop ik toch niet, want dat zou nogal lame zijn. Mocht Bill nu geen zelfmoord hebben gepleegd en dus nog een (belangrijke) rol hebben gespeeld in latere episodes, fine, dan was dit een heel leuke character building episode. Maar nu? Gewoon een standalone verhaal dat voor mij nogal als een tang op een varken ertussen werd geperst. Ik hoop niet dat we zo nog episodes gaan krijgen, want dat haalt compleet de vaart uit het epische avontuur en verhaal die Ellie en Joel (moeten) beleven.
mja ik dacht er ook aan. Maar kunnen ze 1 op 1 het spel in serie gieten? Teveel actie en te weinig verhaal om er een televisieformat van te maken denk ik.
Allezins voor de scenario schrijvers een dikke pluim. Wat een klein deel van het spel was volledig een eigen draai aan geven en er een mooi verhaal van kunnen maken.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer begint het nu echt want de avonturen van Bill en Frank boeien me geen hol..
Ik vind het alleszins zeer goed gemaakt. Ook de avonturen van Bill en Frank.
De bijhorende podcast duidt goed waarom ze bepaalde dingen op een specifieke manier in beeld brengen.

Na GoT was ik matig te boeien met tv, maar deze is wel spot on voor mij!
 
Ik vind het alleszins zeer goed gemaakt. Ook de avonturen van Bill en Frank.
De bijhorende podcast duidt goed waarom ze bepaalde dingen op een specifieke manier in beeld brengen.

Na GoT was ik matig te boeien met tv, maar deze is wel spot on voor mij!
Link naar die podcast?
Was een aparte aflevering maar het vertelt érg veel over de wereld en de mensen erin.

Als ze de logica van het spel aanhouden gaan we wel dat deel in de school niet zien en dat vind ik wel héél spijtig.
 
Link naar die podcast?
Was een aparte aflevering maar het vertelt érg veel over de wereld en de mensen erin.

Als ze de logica van het spel aanhouden gaan we wel dat deel in de school niet zien en dat vind ik wel héél spijtig.
Spoiler? :eek:


modedit: spoilertag toegevoegd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Link naar die podcast?
Was een aparte aflevering maar het vertelt érg veel over de wereld en de mensen erin.

Als ze de logica van het spel aanhouden gaan we wel dat deel in de school niet zien en dat vind ik wel héél spijtig.
Waarom?
Ik herinner me niet precies meer hoe we daar geraken of waarom het zoals Bill & Frank zou moeten worden aangepakt...
 
Spoiler? :eek:


modedit: spoilertag toegevoegd

Is er geen free link naar de podcast? Youtube of zoiets? Altijd die shit van accounts aan te maken etc...


Waarom?
Ik herinner me niet precies meer hoe we daar geraken of waarom het zoals Bill & Frank zou moeten worden aangepakt...

Ik bekijk gewoon het aantal afleveringen. En als ik zie wat er allemaal in het spel een goeie aflevering kan vormen zou ik het spijtig vinden dat deze aflevering zoveel tijd krijgt terwijl andere stukken ook héél cinematografisch zouden kunnen zijn.

Ik heb een redelijke link met TLOU, heb meegewerkt aan de trailers voor TLAO2.
 
Ik had geen playstation, maar weet nog goed dat het de eerste game is waarvan ik een volledige playthrough heb van gezien. Gewoon in de zetel via de youtube app op onze tv. Het keek weg als een serie, zelfs mijn mama keek op een bepaald moment mee. Ik heb dus het verhaal ooit wel eens meegehad. Maar ben wel benieuwd wat HBO hiervan gemaakt heeft.
 
Even ter zijde. Waarom staat hier alles in spoilers? Dat leest heel lastig imo.
Als je de aflevering nog niet hebt gekeken kom je niet in dit topic he.

Zeer genoten van de aflevering. Enkel vond ik de overgang naar hun bedavontuur nogal snel gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Even ter zijde. Waarom staat hier alles in spoilers? Dat leest heel lastig imo.
Als je de aflevering nog niet hebt gekeken kom je niet in dit topic he.

Zeer genoten van de aflevering. Enkel vond ik de overgang naar hun bedavontuur nogal snel gaan.
Tja, als ge al een paar jaar droog staat... :unsure:
 
Terug
Bovenaan