The Last of Us

Action PC PS5 PS4 The Last of Us Part I

Toch eens de remastered versie opgestart, nu deze al even op mn PS stond.

Ben (nog) niet overtuigd. Dat rondsluipen tussen zombies is precies gewoonweg m'n ding niet... Misschien nog even doorzetten, maar vrees er precies voor.

Ik zit momenteel
"in het "tweede" deel waar je aan een auto moet zien te geraken met behulp van Joel's 'vriend'"]
.
 
Toch eens de remastered versie opgestart, nu deze al even op mn PS stond.

Ben (nog) niet overtuigd. Dat rondsluipen tussen zombies is precies gewoonweg m'n ding niet... Misschien nog even doorzetten, maar vrees er precies voor.

Ik zit momenteel
"in het "tweede" deel waar je aan een auto moet zien te geraken met behulp van Joel's 'vriend'"]
.
Als je het dan nog niet leuk vind, dunno ze xD
 
De remake vandaag gekocht voor 29.99 (want ik was totaal vergeten da'k nog 40 euro cadeaupass had, LOL, maar goed dat sodexo me netjes een email had gestuurd om te verwittigen dat ze gingen vervallen. Direct gaan opkopen) :clap::biglaugh:
Maar goed, eerst TLOU2 netjes verder uitspelen en dan back to Part I. Nekeer zien dan of het de moeite was om het voor de derde keer opnieuw te kopen.
 
Vraagje, ik heb net een nieuwe monitor maar bij dit spel de cutscenes, van als het wat sneller gaat en veel bewegende beelden bevat zijn die kleuren zo raar/vlekken weet iemand waar aan dat zou kunnen liggen of wat dat is? Ik heb gisteren ook nog Yakuza gespeelt en dit nooit gezien tijdens het spelen of in cutscénes, maar bij TLOU viel dit me meteen op.
 
Vraagje, ik heb net een nieuwe monitor maar bij dit spel de cutscenes, van als het wat sneller gaat en veel bewegende beelden bevat zijn die kleuren zo raar/vlekken weet iemand waar aan dat zou kunnen liggen of wat dat is? Ik heb gisteren ook nog Yakuza gespeelt en dit nooit gezien tijdens het spelen of in cutscénes, maar bij TLOU viel dit me meteen op.
Ik heb gemerkt dat ik vrr in de PS5 instellingen moest afzetten met dit spel, misschien ligt het daar ook aan bij u?
Of iets met de motion flow? Ook eens allemaal uitzetten?
 
Ik heb gemerkt dat ik vrr in de PS5 instellingen moest afzetten met dit spel, misschien ligt het daar ook aan bij u?
Of iets met de motion flow? Ook eens allemaal uitzetten?
Staat allemaal af. Het is zo een paars blauwe schijn/vlekken die over de elementen komt (vaak randon van objecten). als je snel beweegt. Ik heb zelf met de motion blur enzo zitten testen maar echt niks veranderd er iets aan...
 
Kheb het gevonden, in de settings van mijn monitor de overdrive setting uit zetten. ( geen idee wat dit doet ) Maar die vlekken zijn wel weg nu, pff man ik kreeg hier al effe stres xD doet ge nen upgrade en ziet uw mooiste spel dat ge hebt er super shit uit xD
 
Kheb het gevonden, in de settings van mijn monitor de overdrive setting uit zetten. ( geen idee wat dit doet ) Maar die vlekken zijn wel weg nu, pff man ik kreeg hier al effe stres xD doet ge nen upgrade en ziet uw mooiste spel dat ge hebt er super shit uit xD
Ik denk dat dat een soort van 'boost' van frames gaat zijn.

Waar sommige monitors dan een soort waas maken.
Bij andere monitors werkt dit dan weer wel beter dan de standaard setting.

Kunt zo een test doen die youtubers wel eens gebruiken.

Ik speel alleen PC op een monitor en mijn consoles zitten op Oled TV.
Anders eens zoeken op youtube hoe ge Uw specifieke monitor best instelt.
Of zelf aan de hand van die test dingen uitproberen.
 
Zojuist de main story uitgespeeld en het was genieten van begin tot eind. Grafisch is dit spel zo ongelooflijk mooi, precies een film.
Nu nog Left behind en na verloop van tijd nog eens opnieuw spelen voor de trophies te behalen.
 
Kheb het gevonden, in de settings van mijn monitor de overdrive setting uit zetten. ( geen idee wat dit doet ) Maar die vlekken zijn wel weg nu, pff man ik kreeg hier al effe stres xD doet ge nen upgrade en ziet uw mooiste spel dat ge hebt er super shit uit xD
Smearing noemt dat. Als je sneller bewegend beeld hebt dat de kleuren een beetje in elkaar overlopen
 
Ik heb nog een lange weg af te leggen maar ik speel echt op mijn gemak en probeer er van te genieten. Denk op een week 3 tal uur ver, jammer dat ik nu wel niet op mijn gewone tv kan spelen ( speel nu in appart kamertje) ne tv van +- 12jaar
 
Ik heb nog een lange weg af te leggen maar ik speel echt op mijn gemak en probeer er van te genieten. Denk op een week 3 tal uur ver, jammer dat ik nu wel niet op mijn gewone tv kan spelen ( speel nu in appart kamertje) ne tv van +- 12jaar
dan heeft het toch weinig nut dat je de ps5 versie speelt.
 
Terug
Bovenaan