Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap hem wel, Joel was voor mij persoonlijk nooit echt een 100% "good guy". Maar dat is niemand in die wereld, wat Joel doet is inderdaad begrijpbaar, maar ook egoïstisch. Dit maar het verhaal net zo sterk, vanuit verschillende standpunten zijn steeds andere mensen de slechte of goeie, het hangt er maar af in welk kamp je zit en wat je doelen zijn in deze wereld. Wat Joel vooral een enorme douche maakt is het liegen dat hij nadien doet en dit doet hij puur voor zichzelf want hij weet dat hij misdaan heeft, Ellie wou dit, enkel hij wou dit niet. swat kan hier lang over praten, het verhaal is ijzersterk geschreven.Goh, zou jij je eigen kind zomaar kunnen opofferen? En ja, ik weet het, het is niet zijn eigen kind, maar door alles wat ze meemaken, wordt zij dat eigenlijk wel voor hem.
Dit is ook de reden wat er gebeurd in deel 2, veel mensen kunnen dat niet begrijpen maar eigenlijk is hij gewoon een klootzak.Majaa toch.. Hoe bruut hij eigenlijk alles heeft aangepakt

Why?Snap niet zo goed dat ze die actrice hebben gekozen om ellie te spelen......
? Ik weet dat dat tegenwoordig de trend is, maar hier zitten er gelijk amper fysieke extra’s bij…Voor die prijs kreeg je x-jaren geleden er een mooie figuur bij.€ 110 en geen disc? Ik weet dat dat tegenwoordig de trend is, maar hier zitten er gelijk amper fysieke extra’s bij…