The Last of Us

Action PC PS5 PS4 The Last of Us Part I

Als je je eigen dochter verliest en 20 jaar lang moet vechten voor je leven, een leven dat al veel waarde verloor met het verlies van diens dochter, kun je het hem moeilijk kwalijk nemen.
 
Goh, zou jij je eigen kind zomaar kunnen opofferen? En ja, ik weet het, het is niet zijn eigen kind, maar door alles wat ze meemaken, wordt zij dat eigenlijk wel voor hem.
Ik snap hem wel, Joel was voor mij persoonlijk nooit echt een 100% "good guy". Maar dat is niemand in die wereld, wat Joel doet is inderdaad begrijpbaar, maar ook egoïstisch. Dit maar het verhaal net zo sterk, vanuit verschillende standpunten zijn steeds andere mensen de slechte of goeie, het hangt er maar af in welk kamp je zit en wat je doelen zijn in deze wereld. Wat Joel vooral een enorme douche maakt is het liegen dat hij nadien doet en dit doet hij puur voor zichzelf want hij weet dat hij misdaan heeft, Ellie wou dit, enkel hij wou dit niet. swat kan hier lang over praten, het verhaal is ijzersterk geschreven.

PS. Ik heb hem sinds gisteren ook 100% uit en geplat ( had een pauze genomen voor ik aan de DLC begon. )
 
Vandaag ook gaan halen. Kon het niet laten. Ook al heb ik de vorige edities een paar keer gespeeld.
Grafisch wel top
 
TLOU board game.


-1bf1.webp


-3324.webp
 
Weet je nog dat ik had bestel bij Shopto...

30 euro kosten moeten betalen dus niet ontvangen.

Nu heeft shopto pas terug ontvangen. Dus nu pas geld terug gehad :D
 
 
Terug
Bovenaan