The Last of Us

Action PC PS5 PS4 The Last of Us Part I

Kan ook gewoon puur toeval zijn dat Ellie die ene was uit de honderd miljoen om immuun te zijn. In dat geval kan Ellie weleens de enige zijn voor een tijdje. Beetje zoals met zeer zeldzame ziektes, alleen hier dan met immuniteit.

Wat ik me eerder afvraag is, was Abbys vader nu echt de enige dokter in staat om Ellie te opereren en een vaccin te maken? Op een bepaald moment in het spel zegt Abby tegen Lev "we don't all know each other, there's thousands of us" ofzoiets. Als deze ene community in Seattle al duizenden telt, dan zullen er vast wel nog andere grote communities zijn. En daar is geen soortgelijke dokter te vinden?

Of misschien zijn er wel degelijk nog andere geschikte dokters, maar operatie was uit den boze vanwegens Joels keuze en Ellies onwetendheid over deze keuze. Na het einde van TLOU2 kan ze immers nog altijd de keuze maken om een dokter te vinden die haar alsnog kan opereren.
 
Laatst bewerkt:
Kan ook gewoon puur toeval zijn dat Ellie die ene was uit de honderd miljoen om immuun te zijn. In dat geval kan Ellie weleens de enige zijn voor een tijdje. Beetje zoals met zeer zeldzame ziektes, alleen hier dan met immuniteit.

Wat ik me eerder afvraag is, was Abbys vader nu echt de enige dokter in staat om Ellie te opereren en een vaccin te maken? Op een bepaald moment in het spel zegt Abby tegen Lev "we don't all know each other, there's thousands of us" ofzoiets. Als deze ene community in Seattle al duizenden telt, dan zullen er vast wel nog andere grote communities zijn. En daar is geen soortgelijke dokter te vinden?

Of misschien zijn er wel degelijk nog andere geschikte dokters, maar operatie was uit den boze vanwegens Joels keuze en Ellies onwetendheid over deze keuze. Na het einde van TLOU2 kan ze immers nog altijd de keuze maken om een dokter te vinden die haar alsnog kan opereren.
Abby haar vader is een vaccinoloog /viroloog. Ik heb er geen flauw idee van hoeveel mensen er die job hebben maar dat lijkt mij geen gigantisch grote groep mensen. Misschien zijn er nog he die het overleefd hebben maar hoeveel en waar ga je ze dan zoeken
 
Laatst bewerkt:
Of wel was ik een grote pussy in dat Hotel vroeger of wel is de belichting veel helderder en maakte dat veel goed :p kwas allesinds niet meer bang hahaha
 
@Joeri je hebt gelijk :eek:

Vroeger altijd via Shopto besteld en nooit kost moeten betalen.

Nu 30euro wtf zelf :eek:

Als ik dat niet betaal sturen ze gewoon terug en kan ik dan refund aanvragen?
 
1832166783790-screenshotUrl.jpg

18321669a6f71-screenshotUrl.jpg


1832166cda522-screenshotUrl.jpg


1832166ff0622-screenshotUrl.jpg


1832167483779-screenshotUrl.jpg


1832442ac8c8-45019B3547DA65F3643.3A13706AF1AA50A9_message_425665215496968_1662754748035.jpg


1832442ce9d38-45019B3547DA65F3643.3A13706AF1AA50A9_message_425665264417842_1662754939132.jpg


183244309f048-screenshotUrl.jpg


1832443c2dd30-screenshotUrl.jpg


1832444133073-screenshotUrl.jpg


183244446e20-screenshotUrl.jpg

Ik denk dat ik lang over de remake ga doen 🙈.
 
Alle, ik ben er ook mijn eerste keer door. Blijft echt een legendarisch spel, nu efkes TOEM spelen ter afwisseling en dan de PLAT binnen halen voor TLOU.
 
ben er al twee keren bijna door. eerste keer veel sneaken, tweede keer bijna volledig guns blazing.
nog een paar trophies en ik ben er klaar mee, blijft de term klassieker waardig, maar eigenlijk had ik beter wat andere games uitgespeeld in tussentijd :p
 
ben er al twee keren bijna door. eerste keer veel sneaken, tweede keer bijna volledig guns blazing.
nog een paar trophies en ik ben er klaar mee, blijft de term klassieker waardig, maar eigenlijk had ik beter wat andere games uitgespeeld in tussentijd :p
Naah, ik denk dat soms ook, maar uiteindelijk ben ik altijd blij als ik één van men lievelings games nog eens opnieuw speel. Uiteindelijk is het enige wat telt het plezier dat je op dat moment hebt. En ik steek met veel plezier weer 30-40 uur in deze game waarvan de kans groot is dat ik hem volgend jaar nog eens ga spelen, maar dan back to back met TLOU Part II
 
Terug
Bovenaan