The Last of Us

Action PC PS5 PS4 The Last of Us Part I

Is gewoon weer een kleine minderheid die luid aan het roepen is. Denk dat sales niet zo super gaan zijn ook omdat de prijs wel degelijk echt veel te hoog is. Dus bereid je maar al voor op veel gelach en "I told you so" van diezelfde mensen die nu denken dat ze waarzeggers zijn.
 
PS5 exclusief, duur, remake, leven heel duur, ... sure it will sell, maar verwacht geen zotte getallen. Game zal later als als meer mensen het makkelijker kunnen krijgen ( meer PS5's, goedkopere game, ... ) wel deftige cijfers halen hopelijk.
 
Ik denk dat ze hier vooral naar de lange termijn sales gaan kijken. Nu wat binnen halen aan full price, binnenkort extra cashen met de pc release en dan waarschijnlijk een sale doen aan pakweg €45-55 als de HBO reeks volgend jaar uitkomt. Zal op langere termijn wel aan de intern verwachte cijfers komen.

Ik heb TLOU maar 1 keer uitgespeeld, indertijd op PS3. Toen heb ik het tweedehands voor €5 gekocht :unsure: Zou nu ook liefst wachten tot het op PS+ komt maar dat gaat waarschijnlijk twee jaar ofzo duren. Ben benieuwd wanneer Horizon 2 er op komt.

Spel ziet er wel echt heel goed uit.
 
Via allyourgames besteld. Donderdag verzonden door website, bpost moet het leveren. Nog steeds niks. Echt, dan verwonderd zijn dat men Post nl beter vindt...
 
Via allyourgames besteld. Donderdag verzonden door website, bpost moet het leveren. Nog steeds niks. Echt, dan verwonderd zijn dat men Post nl beter vindt...

En ikzelf heb dan weer pakken betere ervaring met bpost omdat zij tenminste wachten tot je aan de deur komt terwijl PostNL 90% van de tijd zelfs niet eens aanbelt... Ben zelfs zover gegaan nu dat ik PostNL probeer te vermijden en enkel zaken bestel waarbij ik ofwel voor bpost kan kiezen, ofwel kan laten leveren aan een ophaalpunt.

Dat gezegd zijnde, voor deze remastered wacht ik op de PC-versie om die dan digitaal aan te schaffen.
 
Via allyourgames besteld. Donderdag verzonden door website, bpost moet het leveren. Nog steeds niks. Echt, dan verwonderd zijn dat men Post nl beter vindt...
Hier bij ons is PostNL barslecht, hangt van regio af denk ik
 
Hoe graag ik deze remake zou spelen, bij mij is het geleden van de originele PS3 versie, ga ik wachten tot deze waarschijnlijk in korting komt tijdens black friday deals (ik koop mijn games enkel nog digitaal). Sinds de komst van die deals koop ik nog zelden een game, zeker tijdens deze periode dat er veel nieuwe games uitkomen, nog nieuw.
In ieder geval zullen we er aan moeten wennen dat gaming ook steeds duurder zal worden (hard en software). En mensen die klagen hebben waarschijnlijk nooit een nintendo N64 gehad waar de prijzen toen naar bijna +-4000 frank = 100 euro ging.
 
Toch jammer dat die fidelity mode met vrr nog altijd niet steady is... dacht net dat vrr daarvoor moet zorgen?
Wat bedoel je met steady?

VRR gaat niet oplossen dat de framerate fluctueert. VRR zorgt er wel voor dat je die fluctuaties minder tot niet voelt omdat de refresh van uw scherm gebonden is aan de output van de console.
 
We zijn er aan begonnen! Intro juist gespeeld, damn, pakt me weer helemaal, en nu met die graphics, damn!
1831446857959-screenshotUrl.jpg

183144647e210-screenshotUrl.jpg

1831446b44a86-screenshotUrl.jpg

183144703f51-screenshotUrl.jpg

1831447229d23-screenshotUrl.jpg

SPOILER_183144741f920-screenshotUrl.jpg


SPOILER_1831447660e51-screenshotUrl.jpg
 
Misschien iets over het hoofd gezien of totaal vergeten. Maar weet je eigenlijk waar Ellie van komt? Wie haar ouders zijn en waarom ze immuun is?
 
Misschien iets over het hoofd gezien of totaal vergeten. Maar weet je eigenlijk waar Ellie van komt? Wie haar ouders zijn en waarom ze immuun is?
Anna is haar moeder, beste vriendin van Marlene. Of één van toch. Werkte samen met Marlene, er is toch een brief van Anna, Marlene geeft die aan u, weet niet meer juist wanneer, maar de brief is er die Anna voor Ellie Scheef en waar je duidelijk uit kunt afleiden dat ze een paar uur na Ellie's geboorte gestorven is. Dus hoogstwaarschijnlijk gebeten geweest voor ze beviel.
Ook cool om een last of us spel te maken over Anna. zoveel mogelijkheden in the last of us universum...
 
Ah thanksss en waarom is ze immuun dan?
Wordt niet uitgelegd, maar ik veronderstel omdat ze in de baarmoeder zat en supersnel antistoffen aanmaakt. Want als een moeder zich laat vaccineren, is de baby ook gevaccineerd. Plus als een baby op de aarde wordt gezet, die komen in zoveel nieuwe bacteriën, microben terecht, die maken veel sneller antistoffen aan dan een volwassene. Ellie heeft duidelijk een extreem goede weerstand. Verschillende factoren waarschijnlijk. Maar hoofdzakelijk zal het zijn omdat de moeder gebeten is vlak voor de bevalling, beetje zoals met Blade 😜...
 
Terug
Bovenaan