The Last of Us

Action PC PS5 PS4 The Last of Us Part I

Ik ga er mij morgen toch om day one 😂 ik kan niet wachten...
Maar ik ga er wel maar €45 aan uit geven, ga een game in ruilen + een coupon er bij.
 
Na de review te lezen en enkele er te bekijken kriebelt het toch ook wel, game wel al 3x gespeeld dus even op mijn tanden bijten en eerst wat backlog spelen voor ik deze in huis haal, hopelijk ergens goedkoop te vinden met Black Friday!

Heel goede review hier ook, ben benieuwd wat je van Part 2 zal vinden @Joeri
 
Ik vraag me wel af wat men met factions gaat doen. We weten dat spel huge wordt. Ze nemen deze heel serieus, dus vragen ze 70/80 euro hiervoor zonder al teveel microtransacties of free to play vol microtransacties. Beiden gaat nen hoop kritiek krijgen. En het is nu al sinds part 2 dat naughty dog overspoeld wordt met BS (onterecht). Dus ze zitten in zo'n bizarre situatie, ik weet echt niet wat ze gaan doen, maar het gaat hoe dan ook gepaard gaan met nen hoop BS spijtig genoeg...
 
op psnprofiles blijft dat staan :( anders had ik dat gedaan kheb er eigelijk wel spijt van :unsure: maar mijn top 10 platinums blijven wel top natuurlijk
Nee hoor. Als je uw trophies verbergt op je PS5, dan gaan die (eens je een nieuwe trophy hebt na je aanpassing) ook weg op PSNProfiles.
 
Nee hoor. Als je uw trophies verbergt op je PS5, dan gaan die (eens je een nieuwe trophy hebt na je aanpassing) ook weg op PSNProfiles.
giphy.gif

precies wel maar games die ik niet zie in die lijst
 
Laatst bewerkt:
bol net mijne verzonden; doet mij een beetje denken aan 2013 toen de hype echt groot was voor mij voor de game. hopelijk tegen morgen is de home cinema gekalibreerd om de cinematische ervaring die deze game is volledig tot zijn recht te laten komen.
 
Terug
Bovenaan