The Falcon & The Winter Soldier

Disney+ The Falcon & The Winter Soldier

Ik weet nog niet 100% wat ik nu van het totaal pakket vind. Ik ben zeer blij met de arcs van die 3 main characters (Sam, Bucky en John)
Bij elk van de drie hebben we ze beter leren kennen en hun personage meer diepgang gegeven en laten progressen naar de toekomst.
Waar het voor mij neig mis ging tot op de laatste aflevering toe waren die Flag-Smasher's, die hun story hing echt met haken en ogen aan elkaar en kon ik door heen de hele serie gewoon niet geloofwaardig vinden. Hoe minder het over hun ging hoe beter het de serie af ging, enige positieve hier aan was dat ze Zemo er in hebben kunnen betrekken op een manier, wat echt een top prestatie was. Het Wakanda gedeelte was even snel weg als dat het er kwam en had er uiteindelijk voor mij niet ingemoeten als het dan toch maar eens was voor die 10 min screentime.
De Powerbroker... hopelijk stelt het later meer voor dan dat het hier voor stelde. Voor mij een 8/10 als ik goed gezind ben, maar dan moet ik wel heel goed gezind zijn! In vergelijking met Wandavision veel minder, maar wel blij met de extra story van de main personages.
 
Ik weet nog niet 100% wat ik nu van het totaal pakket vind. Ik ben zeer blij met de arcs van die 3 main characters (Sam, Bucky en John)
Bij elk van de drie hebben we ze beter leren kennen en hun personage meer diepgang gegeven en laten progressen naar de toekomst.
Waar het voor mij neig mis ging tot op de laatste aflevering toe waren die Flag-Smasher's, die hun story hing echt met haken en ogen aan elkaar en kon ik door heen de hele serie gewoon niet geloofwaardig vinden. Hoe minder het over hun ging hoe beter het de serie af ging, enige positieve hier aan was dat ze Zemo er in hebben kunnen betrekken op een manier, wat echt een top prestatie was. Het Wakanda gedeelte was even snel weg als dat het er kwam en had er uiteindelijk voor mij niet ingemoeten als het dan toch maar eens was voor die 10 min screentime.
De Powerbroker... hopelijk stelt het later meer voor dan dat het hier voor stelde. Voor mij een 8/10 als ik goed gezind ben, maar dan moet ik wel heel goed gezind zijn! In vergelijking met Wandavision veel minder, maar wel blij met de extra story van de main personages.
Uit enkele Youtube analyses is gebleken, en daar kan ik me ook in vinden, is dat er een groot gedeelte van de flag-smashers storyline is herschreven, waardoor het verhaal zoals het nu is, wat vreemd aanvoelt.
Het oorspronkelijke verhaal zou over een virus/pandemie gaan, wat ze begrijpelijk, door Covid, hebben herschreven. In een van de eerste afleveringen zat Bucky op een vrachtwagen waar ze een lading vaccins onderschepten. Daar is niet verder op ingegaan. Ook is die momma Donya overleden aan iets mysterieus, waar ze ff tussendoor bestempelden als tuberculose. Was iets vreemds dus aan de hand
 
Ik weet nog niet 100% wat ik nu van het totaal pakket vind. Ik ben zeer blij met de arcs van die 3 main characters (Sam, Bucky en John)
Bij elk van de drie hebben we ze beter leren kennen en hun personage meer diepgang gegeven en laten progressen naar de toekomst.
Waar het voor mij neig mis ging tot op de laatste aflevering toe waren die Flag-Smasher's, die hun story hing echt met haken en ogen aan elkaar en kon ik door heen de hele serie gewoon niet geloofwaardig vinden. Hoe minder het over hun ging hoe beter het de serie af ging, enige positieve hier aan was dat ze Zemo er in hebben kunnen betrekken op een manier, wat echt een top prestatie was. Het Wakanda gedeelte was even snel weg als dat het er kwam en had er uiteindelijk voor mij niet ingemoeten als het dan toch maar eens was voor die 10 min screentime.
De Powerbroker... hopelijk stelt het later meer voor dan dat het hier voor stelde. Voor mij een 8/10 als ik goed gezind ben, maar dan moet ik wel heel goed gezind zijn! In vergelijking met Wandavision veel minder, maar wel blij met de extra story van de main personages.
Ongeveer hetzelfde gevoel over. Behalve dat John op het einde toch zo wat weggeschreven werd. Het is nog heel open gebleven of hij nu slecht of goed is, maar vond het heel bizar hoe ze hem in de voorlaatste aflevering opzetten in de after credit scène, om er dan eigenlijk bijna niets mee te doen. Waarom hem een schild laten maken als het dan toch nog 10 seconden kapot is? De power broker en de flag smashers waren inderdaad een teleurstelling. Ik begrijp ook nog altijd niet waarom ze die vrouw volgen, wat is daar zo speciaal aan? De power broker is een setup voor secret invasion denk ik. Sharon Carter is zo veranderd van personaliteit dat ik niet kan geloven dat ze nog hetzelfde personage is. Ze is waarschijnlijk een skrull, die nu dus geïnfiltreerd is tot in de hoogste rangen van de regering.
 
dat van dat schild vond ik wel vreemd. kerel zet er dan nog zijn Medal of Honors in, iets wat toch heilig zou moeten zijn voor een GI.
en dan is dat precies plastic?

maar goed, dat moment waar die flag smasher het echte Cap-schild countert met een stoel te gooien, dat was pas echt cringe.
 
maar goed, dat moment waar die flag smasher het echte Cap-schild countert met een stoel te gooien, dat was pas echt cringe.
Hahahah! Ik was dit al vergeten ondertussen xD

Ik weet nog dat ik meteen zei "Amai, da zijn sterke stoelen." en mijn vriendin antwoordde met "Gooide hij voordien dat schild niet zonder problemen in een boom?". Damn die scène was inderdaad echt zo lame, hahaha.
 
Mja, ik vond het ook nogal flauw.

- actie liet te wensen over
- geen echte bad guy(s)
- onlogische shit tijdens gevechten
 
Terug
Bovenaan