The Callisto Protocol

Action PC PS5 PS4 XBOX The Callisto Protocol

Wat ik van een reviewer had gehoord is dat ze de codes laat hebben gestuurd en de reviews pas op de releaseday mogen publiceren.
Dus sowieso red flags.

Ik vermoed dat er wel een BG review zal komen, ook al is het wat later. Ze zijn hier goed bezig met veel reviews en concert verslagen. :thumb:
Doe zo verder BG crew :D.

Ik wou het spel trouwens kopen maar net een nieuwe grafische kaart gekocht en daar zitten 2 codes bij voor games waaronder deze... dus ga het sowieso wel proberen wanneer ik het krijg.
 
ook reviewers zeggen topverhaal en fantastisch. Dus tis een eigen mening game meer.
Ghoja depends, het verhaal kan ok zijn, het was meer dat het een verhaal is dat al 10 keer verteld is geweest. Blijkbaar enorm linear en kort en een been there done that verhaal. Combat zou soms super zijn, soms enorm frustrerend en er wordt veel geklaagd over heel slechte auto saves.

€70 euro voor een 10 uur game is sowieso al ne no go voor mij, zeker als het dan nog eens totaal geen replay value heeft. Geen NG+ en blijkbaar ook totaal geen reden om het te herspelen want het is meer een story/film achtige ervaring. Dusja, voor mij genoeg red flags om hem nu zeker al te laten liggen.
 
Totaal niet mee akkoord als het een echte top ervaring van 12 tot 14u is. Niet dat ik zeg dat deze game dat is. Maar er zijn zo wel veel games voor mij.
Depends idd, kzeg niet dat ik het nooit zal doen, maar 9 op 10 skip ik een spel van 10 ish uur als dat duurder is dan €40.
 
Terug
Bovenaan