The Callisto Protocol

Action PC PS5 PS4 XBOX The Callisto Protocol

Heb de eerste 2 levels gespeeld de game is grafisch , geluid en kwa sfeer absoluut top.
Gameplay heeft veel weg van deadspace de combat is slowpaced die ik wel graag heb enkel van het dodging ben ik geen fan.
Als je graag deaspace en doom 3 speel dan is dit zeker een aanrader.
 
Als je ingame naar options gaat kan je de modus niet veranderen en is hij ook niet zichtbaar. Je moet in de main menu zijn en dan pas zal je hem zien staan.
 
Als je ingame naar options gaat kan je de modus niet veranderen en is hij ook niet zichtbaar. Je moet in de main menu zijn en dan pas zal je hem zien staan.
Dat vind ik ook een rare, hier op PC kan je de helft van de settings ingame niet veranderen, maar wel in de menu.
 
 
Amai, wat een kostprijs! Dan vraag ik me af hoeveel the last of us part 2 bv gekost heeft? Meer dan 200 miljoen zou ik dan zeggen.
Ik vind het wel spijtig dat spel financieel wat flopt. Want spellen als deze moeten we steunen. Maar ik heb het ook niet gekocht. Omdat het niet het niveau is wat ik verwachtte en omdat het teveel op Melee gefocust is. Maar mijn gevoel zegt wel dat de opvolger zeer goed zou kunnen zijn. Denk dat ze ook hebben moeten rushen. Op 3 jaar tijd studio oprichten, een spel als deze maken, is impressive! Maar met wat aanpassingen, meer focus op schieten,...kan de opvolger echt top zijn als die er komt dat is. Deze pak ik wel eens op voor een scherp prijsje.
 
Dan vraag ik me af hoeveel the last of us part 2 bv gekost heeft?
Kan is groot dat het minder gekost heeft dan Callisto. Het is niet omdat dit belachelijk veel koste om te maken dat het daarom goed besteed is geweest. Ze gaat bij ND ook op bepaalde vlakken minder kosten hebben omdat die studio al reeds goed uitgerust is met alles wat nodig is om zo games te maken. Mss ook een beter management team qua budgetten als ook, god weet hoeveel geld naar marketing is er gegooid bij Callisto, je kon er niet naast kijken.

Als het klopt, verwacht ik absoluut geen opvolger, want dit is echt een big loss en fail voor een nieuwe studio.
 
Soms ga je echt dood dat je er echt niet kan aan doen ( vijanden plots van alle kanten )
Denk dat ik nu bijna aan het einde zit of toch bijna :love:, kan nu voor mezelf al zeggen dat deze zeker in mijn top tien van 2023 zal zitten.
 
sommige stukken zijn wat moeilijker dan andere, het grootste deel is easy mode maar wel veel sfeer.
net chapter 'below' en het geluid daar is echt goed gedaan. Had echt het gevoel dat mijn kamer ineen aan het storten was.
Bombastische aardbevingen en toch nog subtiele geluiden die het creepy doen voelen.
visueel is het ook onwaarschijnlijk goed gebracht.
 
Nu enkel nog de eind baas verslaan, de controls zijn echt soms niet makkelijk.
Gfx zijn top goede schrik momenten etc
Echt nauwelijks slechte minpunten.
 
Begonnen aan dit spel. Eerlijk gezegd, eerste indruk zeer positief. Visueel fucking awesome. Draait zeer goed op de PS5. Sfeer top. Kijk ernaar uit om verder te spelen, hopelijk blijft ik zo positief 🙂.
 
Terug
Bovenaan