The Callisto Protocol

Action PC PS5 PS4 XBOX The Callisto Protocol

Iemand die wilt mee spelen via share play. Durf dat meestal niet alleen haha
blinking-eyes-man.gif

spel is totaal niet eng
 
Ok, eerste indruk na een paar uur spelen. Hou je van Survival Horror voor de sfeer en actie = Must buy. Het is helemaal Dead Space, maar dan grafisch helemaal opgewaardeerd. Prachtig spel, visueel super sterk. Verwacht geen puzzels à la Resident Evil of open world à la GoW. Het is vrij rechtlijnig.

Persoonlijk vind ik de algemene tendens van de reviews over de gameplay veel te streng. Er zit een goed ritme in en de dodge is heel bevredigend eigenlijk. Dodge dodge, combo, shoot --> visuele pracht van een mutant te verpletteren. Maak je een fout? Ben je ongeduldig? --> massive damage op uw bek. Ik had gelezen dat reviewers het moeilijk hadden bij meer dan 1 vijand, maar daar merk ik niks van. Je hebt een grafity glove zoals in Dead Space en dan kan je u makkelijk uit lastige situaties positioneren.

Paar jump scares, maar niks te erg. Het gaat vooral om de sfeer. Dead Space was qua jump scares véél erger. Het geluid is zo goed!

Het zou ook wat korter zijn maar dat vind ik ook niet zo erg. Ik zit 26u in DQXI en dat is al teveel van het goede eigenlijk... Ik speel op PS5, heb gehoord dat de andere versies technische issues hebben. Ik merk nergens iets van. 30FPS in Quality mode.
 
dacht dat ik platinum bijna had heb ik een glitch waardoor 1 collection niet telt en mag het spel helemaal opnieuw spelen

godverdomme wa ne kutzooi
 
Waar kan je eindelijk kiezen tussen fidelity of performance mode? Zie het nergens staan.
Enige irritante vind ik dat je inventaris altijd direct vol zit waardoor ik niet alles kan meenemen voor te verkopen. Voor de rest is het echt een topper. Niet elke game hoeft voor mij heel lang te zijn.
 
Waar kan je eindelijk kiezen tussen fidelity of performance mode? Zie het nergens staan.
Enige irritante vind ik dat je inventaris altijd direct vol zit waardoor ik niet alles kan meenemen voor te verkopen. Voor de rest is het echt een topper. Niet elke game hoeft voor mij heel lang te zijn.
Options --- graphics ---- performance off/on dit is bij de xbox series x
 
In carrefour stond die gisteren 52.99€ ik denk dat ik eerder ga wachten die remake van Dead space (Nooit gespeeld btw )
 
Net uitgespeeld en voor mij zeker geen topper maar een leuk tussendoortje...

Persoonlijk vond ik de combat veel te sloom, als er dan 3-4 vijanden tegelijk komen in een kleine ruimte is het echt niet zo easy om te dodgen.

Een 6,5 voor mij.
 
Terug
Bovenaan