The Callisto Protocol

Action PC PS5 PS4 XBOX The Callisto Protocol

Scherpe prijs op Belgische Amazon.
Maar waarom staat alles in het Frans? Welke versie zou je krijgen als je het besteld? Een Franse hoes moet ik niet hebben...

Had hem ook al zien staan, en met die SMILE10 code gaat er nog eens €10 af. Maar ik vrees ook dat het een Franse hoes zal zijn. Blijkbaar denkt Amazon dat we hier allemaal Frans praten 🙁 als ik die ASIN code ingeef op Google krijg ik idd enkel maar Franse hits
 
Had hem ook al zien staan, en met die SMILE10 code gaat er nog eens €10 af. Maar ik vrees ook dat het een Franse hoes zal zijn. Blijkbaar denkt Amazon dat we hier allemaal Frans praten 🙁 als ik die ASIN code ingeef op Google krijg ik idd enkel maar Franse hits
Ik begrijp dat niet, een Belgische Amazon starten en dan van die zever. Ik heb een vraag gesteld in het Nederlands, onderaan aan ieder product kan je dit doen. Ik krijg via mail een antwoord volledig in het Frans, what the fuck...
 
In bepaalde landen eisen ze censuur voor deze titel.
Zeikerds, horror games zonder tonnen blood & guts, neen dank u.
 
In bepaalde landen eisen ze censuur voor deze titel.
Zeikerds, horror games zonder tonnen blood & guts, neen dank u.
Vandaar dat ze hem niet uitbrengen in Japan. De CERO had ze verplicht om te censureren voor een rating. Devs said NO and GTFO. Goed gedaan van deze devs. 👍👊🤟

Ik krijg hier echt Dead Space vibes van. Toch maar op mn lijst zetten (samen met de Dead Space remake 😛 )
 
Oh, 2 december al? Ja ga het zeker aanschaffen, laatste 2 weken van december heb ik wat minder werk en gezien CoH3 uitgesteld is, zal deze game meer dan welkom zijn!
 
Terug
Bovenaan