TGC Star Wars Unlimited

bieren

Active member
Gezien dat star wars nog steeds populair is, wou ik is horen of er mensen zijn die deze TGC gaan verzamelen.


Zelf heb ik zeker interesse in deze, zal dan ook men eerste zijn die ik ga verzamelen.

Regio Diest moesten er mensen interesse hebben om deze is te spelen als hij uit is gekomen in maart.
 
Ne maat van mij is het van plan. Ik heb geen goesting om te investeren in de zoveelste CCG die bijna niemand gaat spelen. Buiten MtG dooft het allemaal nogal snel uit.

Het vorige kaartspel van Star Wars is in België quasi nooit gespeeld geweest, ondanks de licence en het feit dat het een zeer goed spel was. Ik heb geprobeerd om het via winkels op te starten, maar t'is mislukt. :p

Ook geen fan van de art en het design eigenlijk. Had liever die van de vorige (LCG).
 
Ik heb geen goesting om te investeren in de zoveelste CCG die bijna niemand gaat spelen. Buiten MtG dooft het allemaal nogal snel uit.
Zelfde dus.
Wou nog investeren in Lorcana, maar zelfs dat viel snel stil.

Ik zou eventueel een toffe SW deckbuilder nog in huis halen.
 
Lijkt mij ook iets dat niemand echt wou. Star wars kunnen ze perfect in lorcana integereren.


Enige tcg die de moeite is om te verzamelen is one piece yu gi oh magic en Pokemon tbh . Dat zijn blijvers.
 
Lijkt mij ook iets dat niemand echt wou. Star wars kunnen ze perfect in lorcana integereren.


Enige tcg die de moeite is om te verzamelen is one piece yu gi oh magic en Pokemon tbh . Dat zijn blijvers.
Ooit 1 x magic gespeeld.

En wou nu opnieuw is beginnen met een TGC maar als ik het zo hoor gaat er inderdaad maar weinig interesse zijn in deze.

Mss toch is kijken voor wat magic spelers in mijn buurt.
 
Pokemon tbh . Dat zijn blijvers.
Toch precies vooral voor verzamelaars.

Afin, mijne maat gaat het alleszins kopen dus ik zal het wel spelen met hem. Sowiezo welkom als je eens naar Leuven kan afzakken. In Demo-spel zullen ze het wel eens spelen zeker?
 
Uiteindelijk snel uitverkocht in US dus dat is wel een teken - samen met de goede reviews - dat het wsl zal aanslaan. Met hun extended arts ook goed voor collectors.

Het noemt unlimited dus ze zullen sowieso blijven printen.

Nu nog locaties in de buurt zoeken waar er gespeeld wordt. OP Gent en A'pen wsl. Aalst stond ook op hun site. In Waals-Brabant ook wat adressen.
 
Uiteindelijk snel uitverkocht in US dus dat is wel een teken - samen met de goede reviews - dat het wsl zal aanslaan. Met hun extended arts ook goed voor collectors.

Het noemt unlimited dus ze zullen sowieso blijven printen.

Nu nog locaties in de buurt zoeken waar er gespeeld wordt. OP Gent en A'pen wsl. Aalst stond ook op hun site. In Waals-Brabant ook wat adressen.
Snel is hier gekeken. Zelf momenteel nog niets gekocht

 
Ik heb al met de starterset gespeeld en ook een sealed draft gedaan en vind beide super. Het blijft voorlopig wel vrij licht maar dat vind ik niet zo erg voor dit soort spel
 
Ik bedoel daarmee dat de regels niet complex zijn en het erg vlot speelt maar ik vermoed dat er met iedere set wel nog verder uitgediept wordt. Het is niet negatief bedoelt hoor, ik speel het graag!
 
Terug
Bovenaan