Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja da zijn we niet gewoon van Mertens. Maar als ik haar was, zou nog meer dubbelen, komt het enkelspel helemaal ten goede.Mertens lijkt ook over haar hoogtepunt heen precies. Het Belgisch tennis is dan helemaal morsdood, zeker in het enkelspel.

Zou kunnen, maar ze heeft zo wel af en toe dipjes voor een paar weken. US Open op z'n minst weer derde ronde.Ja Mertens zou zomaar haar top al kunnen gehad hebben (wat uiteraard geen schande is).
Al moet ze dan echt agressiever gaan tennissen. Ze speelt de laatste weken weer veel te passief.Ja, ik heb haar seizoen zeker niet in detail gevolgd maar t lijkt me zo allemaal iets minder.Zou kunnen, maar ze heeft zo wel af en toe dipjes voor een paar weken. US Open op z'n minst weer derde ronde.Al moet ze dan echt agressiever gaan tennissen. Ze speelt de laatste weken weer veel te passief.
Die gedachte aan een mogelijke top-100 plaats, was natuurlijk niet de reden dat ze verloor.Minnen heeft zonet de kans om los de top-100 binnen te komen, weer laten liggen! Stond in de finale 5-2 voor in de derde set, maar je kan het al raden, ze verloor dan twee keer haar service om 5-6* achter te komen. Ze sleept er toch nog een tiebreak uit, maar kan hier ook twee keer een mini break niet vasthouden. 6-7(6) 6-4 6-7(7) verliezen... pijnlijk.

Neen eerst nog Winston-Salem volgende week.En wanneer starten de kwalificaties voor de US Open? Is dat niet volgende week al?
Bergs die even op vakantie was de afgelopen weken zou daaraan voor het eerst deelnemen ..

US Open start 30 augustus, de kwalificaties beginnen op dinsdag 24/8.US Open kwal. week van de 30ste

Toch 4 Belgen die zich konden kwalificeren voor de maindraw... al beter dan de vrouwen vorige week.Vanaf vandaag ook ITF25K in Koksijde met vooral veel Belgen (Onclin, Bovy, Collignon, De Loore, Y. Mertens,...). Drukke kalender deze week dus de bezetting is vrij mager helaas.

Je hebt helemaal gelijk, datum op ATP kalender is start vd hoofdtabel, mijn excusesUS Open start 30 augustus, de kwalificaties beginnen op dinsdag 24/8.![]()

Het zegt meer iets over de zwakte van het deelnemersveld eigenlijk...Toch 4 Belgen die zich konden kwalificeren voor de maindraw... al beter dan de vrouwen vorige week.
Jammer dat De Loore meteen tegen 1e reekshoofd moet, maar thuispubliek kan misschien helpen!![]()

De oudste Zverev (hoewel nog altijd maar 33) is slechts een schim van wat die ooit geweest is (QF op AO in 2017). Doet nu vooral de PR voor zijn broer heb ik de indruk.Julien Cagnina heeft Mischa Zverev geklopt in een challenger in Luedenscheid, enorm vlot met 6-3 6-1. Ik dacht dat de oudere Zverev al gestopt was met tennissen, maar blijkbaar speelt hij hier een daar nog wat tornooien, zonder succes.