Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en nog verliezenWat een servbot die Hurkacz, 43 aces![]()

Tis idd geen geld hier ook grote fan... .Ik heb nog nooit zoveel ‘winst’ gehaald uit €5 (opleg HBO sport abonnement) - geen reclame en alle wedstrijden![]()

Dat is de prijs van 1 cinema ticket, dus een film van 2u. Nu heb ik tientallen uren plezier. Vooral die 5 setters zijn altijd de moeiteProbleem is dat de basic abo prijs wel duur is. 15 euro per maand voor enkel Roland Garros momenteel is me wel wat teveel eigenlijk.

Collignon hele match gezien, ja daar zit toch echt wel veel in ze. Zal iets meer type zijn voor snelle (indoor) hardcourt dan gravel bv maar daar staat een kop op en heeft echt wel wapens voor het moderne tennis, zou mij niet verbazen dat dat richting tweede beste belg ooit gaat na Goffin (qua ranking etc in zijn beste dagen).
Moet imo dringend die challengers gaan laten 100 procent een atp speler.
En Collignon nog een ronde verder, autoritair Cobolli geklopt (hij 18 breakkansen, Cobolli 1). Die staat tegen eind dit seizoen los top 50 imo.
Collignon toch ook wel echt stevig weer, zonder de minste problemen Van Assche en Landaluce kloppen.
Benieuwd naar Roland Garros voor mannen als Blockx, Colignon en vrouwen als Vandewinkel en in de kwalificaties Vandromme.
Lijkt me ook dat Collignon wel echt klaar is om de challengers vaarwel te zeggen.
Collignon autoritair Griekspoor geklopt zonet en dus direct bij comeback finale in toch deftig tot sterk bezette challenger.
Ik zeg het al even en Blockx was hem voor maar dat is er ook los ene voor de top 50.
Dat is de prijs van 1 cinema ticket, dus een film van 2u. Nu heb ik tientallen uren plezier. Vooral die 5 setters zijn altijd de moeite
Waarschijnlijk heb je op RG twee drankjes voor €15![]()

Ze mikken op Wimbledon, maar gaan niet forceren.
Zelfde plaats dus hopelijk niet recurrent anders is het fin de carrièreSander Gillé zal het graag horen. (waarmee ik zijn uitval verre van verdedig)
Blockx heeft blijkbaar een scheurtje in het ligament waar hij zich vorig jaar op de US Open ook aan blesseerde. Ze mikken op Wimbledon, maar gaan niet forceren.