Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tiafoe is het weer helemaal aan het weggeven. Dubbele break 4-1 voor in set 4 en hij begint te choken. Arnaldi nu met duidelijk mentaal voordeel van start in set 5.
Oké, Tiafoe moest dat voorlaatste punt altijd afmaken, maar toch...
5u30 volgens flashscore.Amai heeft die Arnaldi dat nog gewonnenIk ben gaan slapen bij begin 3de set. Toen stonden ze na 2 sets al 3u op de baan.
Hoe lang heeft die 5 setter wel niet geduurd dan?![]()

.Nope helaas, maar zag op menstennis deze Italiaanse site: https://www.spaziotennis.com/trn/en...panti-e-gli-italiani-torneo-per-torneo/117667Dartsrankings krijgt geen updates meer blijkbaar qua entry lists?
Nope helaas, maar zag op menstennis deze Italiaanse site: https://www.spaziotennis.com/trn/en...panti-e-gli-italiani-torneo-per-torneo/117667
Niet zo goed als dartsrankings, maar beter dan niets.
Fonseca kan de lijn van de voorbije wedstrijden niet meteen doortrekken precies.
Hopelijk kan die een niveau hoger schakelen of 't zal rap gedaan zijn.
Zoals nu in deze set klaarblijkelijk. Of speelt er wat fysiek?Mensik ook gewoon onderschat tegenover de andere Next Gen'ers. Super solide, weinig zwakke punten en veruit de beste opslag van al die jonge gasten, wat u bijna altijd enorm veel vooruit helpt. Heeft ook het meest bewezen al van ze allemaal. Soms wel dipjes in matchen.
Maar Fonseca inderdaad niet op zijn beste niveau vandaag. Ik ben benieuwd of hij het nog eens kans flikken om een wedstrijd om te draaien.
Zoals nu in deze set klaarblijkelijk. Of speelt er wat fysiek?
Mensik was idd wel sterk in de eerste 2 sets.

Hmm, daarvoor vond ik Fonseca niet goed genoeg gisteren om te spreken van een geweldige wedstrijd. Mensik was zeer sterk, maar krijgt beide breaks in de eerste sets wel nagenoeg cadeau als ik me dat goed herinner. In set drie was het spannender, akkoord, maar die set had Fonseca eigen altijd moeten binnenhalen, maar hij was veel te wisselvallig om optimaal te profiteren van de ongemakken waarmee Mensik (leek) te sukkelen in set 3, voornamelijk in het begin dan.Was toch weer een geweldige match Fonseca-Mensik, zeker set drie (aanrader om het spel voor 6-6 te herbekijken bv).
Geweldig tornooi is het, leukste slam sinds de laatste die Federer won voor mij.
Dju, compleet vergeten deze wedstrijd...Waarschijnlijk een weinig interessante wedstrijd voor de neutrale kijker, maar mijn god, voor iemand die de Poolse speelsters een warm hart toedraagt, is dit toch een zenuwslopende wedstrijd.
Chwalińska 5-1 en 40-30 voor, om het uiteindelijk alsnog pas in de tiebreak met 7-6 te halen.