Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zie ook niet direct wat hier mis mee zou zijn. Navone kon ook gewoon direct naar zijn stoel lopen ipv hem eerst te feliciteren. Het is ook niet aan hem om daar te beslissen dat er medische hulp moet komen natuurlijk, die is in de eerste plaats bezig met zijn teleurstellende nederlaag.
Ik vind hier echt niets mis mee. Gast is enorm teleurgesteld en wilt zo snel mogelijk van die baan af, dan is dit imo zeker genoeg.
Het is de scheids die imo zwaar in de fout gaat en gewoon meteen moet gaan kijken én de kiné moet roepen in plaats van zijn team ervan te weerhouden om te gaan kijken. Dat die daar minutenlang ligt is een schande. Zeker als ge ziet dat die probeert recht te staan maar het duidelijk niet kan. Is precies alsof die scheids dacht dat hij heel die tiebreak komedie zat te spelen terwijl dat natuurlijk niet het geval was.

Een onverwachte finale zoals in 2004 tussen Gaudio en Coria (net voor het Nadal-tijdperk begon) zou wel nog eens leuk zijn. Eén van de beste matchen die ik me kan herinneren.Gigantische kans voor enorm veel spelers om hier een halve finale of zelfs een finale te spelen.
Feit er zullen er veel hun kans zien Djoko en Zverev zeker... .Begint er nu wel heel slecht uit te zien voor Sinner...
Die bovenste helft van de draw sws... Ziet er echt belabberd uit. Gigantische kans voor enorm veel spelers om hier een halve finale of zelfs een finale te spelen. En een enorme kans voor Zverev om eindelijk zijn GS te winnen, of voor Djokovic om zijn 25e te winnen. Vanaf zondag gaan we naar normale temperaturen. De verrassingen zullen minder frequent worden.

Hij is finaal toch ook maar ne mens van vlees en bloed.Begint er nu wel heel slecht uit te zien voor Sinner...