Tennis

Das waar die scheids gaat daar ook zeker in de fout zou absoluut niet mogen.

Enfin het is wat het is maar ik zal er niet snel nog voor supporteren voor Navone.

Ondertussen Prizmic duidelijk de betere van Fonseca in een Next Gen battle. Op dit moment dan toch, het is nog niet gedaan. Prizmic al 2 maand echt ontzettend sterk, en blijft beter worden precies. Die heeft echt serieuze wapens die het toppers kan moeilijk maken. Ongelofelijk eigenlijk hoe snel al die Next Gen 2025 mannen opeens stappen aan het maken zijn.

Als Prizmic het volhoudt tegen Fonseca en Djokovic het hier afrondt tegen Royer (toch weer een set verloren) krijgen we een heruitgave van R2 in Rome, en daar won Prizmic. Djokovic was niet 100% maar ik denk niet dat hij blij gaat zijn met een nieuwe confrontatie.

EDIT: mogelijks Prizmic gejinxed :biglaugh:

Laatst bewerkt:

Ik vind hier echt niets mis mee. Gast is enorm teleurgesteld en wilt zo snel mogelijk van die baan af, dan is dit imo zeker genoeg.

Het is de scheids die imo zwaar in de fout gaat en gewoon meteen moet gaan kijken én de kiné moet roepen in plaats van zijn team ervan te weerhouden om te gaan kijken. Dat die daar minutenlang ligt is een schande. Zeker als ge ziet dat die probeert recht te staan maar het duidelijk niet kan. Is precies alsof die scheids dacht dat hij heel die tiebreak komedie zat te spelen terwijl dat natuurlijk niet het geval was.
Ik zie ook niet direct wat hier mis mee zou zijn. Navone kon ook gewoon direct naar zijn stoel lopen ipv hem eerst te feliciteren. Het is ook niet aan hem om daar te beslissen dat er medische hulp moet komen natuurlijk, die is in de eerste plaats bezig met zijn teleurstellende nederlaag.

Ik heb die tiebreak wel even bekeken uit nieuwsgierigheid, maar Mensik moet daar, met alle respect, toch ook gewoon een bestraffing krijgen?

Volgens het ATP Rulebook is er bij time violations een triple warning systeem met eerst een warning zonder straf, daarna ben je je first serve kwijt en de derde keer is het een point penalty. Op 10-10 was het de derde keer maar de umpire gaf Mensik nogmaals een second serve terwijl dit in feite 10-11 had moeten zijn en MP Navone op eigen serve.

Maar het kon beide kanten op, Navone's cross court misser op 9-9 bij die korte bal van Mensik vind ik veel onbegrijpelijker. Had die gewoon kunnen droppen want Mensik had op dat moment de jus niet meer op naar het net te sprinten.

Sinner fysieke problemen in set drie 17 punten op rij verloren als die dat niet opgelost krijgt is dat verliezen of opgeven momenteel... .

Hij moet hopen op een mirakel zoals bij Ruud die er dan terug doorkwam in set 5 of het is gedaan vrees ik.

Ze moeten in het tennis toch eens gaan nadenken over een extreme weather protocol hoor... ale ge hebt daken ma ge houdt die open? Waarom? Ge kunt ook gerust meer matchen 's avonds spelen maar om een of andere reden doen ze dat niet.

3-4 uur lang intensieve topsport in 35 graden is gewoon enorm ongezond.

Begint er nu wel heel slecht uit te zien voor Sinner...

Die bovenste helft van de draw sws... Ziet er echt belabberd uit. Gigantische kans voor enorm veel spelers om hier een halve finale of zelfs een finale te spelen. En een enorme kans voor Zverev om eindelijk zijn GS te winnen, of voor Djokovic om zijn 25e te winnen. Vanaf zondag gaan we naar normale temperaturen. De verrassingen zullen minder frequent worden.

Gigantische kans voor enorm veel spelers om hier een halve finale of zelfs een finale te spelen.
Een onverwachte finale zoals in 2004 tussen Gaudio en Coria (net voor het Nadal-tijdperk begon) zou wel nog eens leuk zijn. Eén van de beste matchen die ik me kan herinneren.

Begint er nu wel heel slecht uit te zien voor Sinner...

Die bovenste helft van de draw sws... Ziet er echt belabberd uit. Gigantische kans voor enorm veel spelers om hier een halve finale of zelfs een finale te spelen. En een enorme kans voor Zverev om eindelijk zijn GS te winnen, of voor Djokovic om zijn 25e te winnen. Vanaf zondag gaan we naar normale temperaturen. De verrassingen zullen minder frequent worden.
Feit er zullen er veel hun kans zien Djoko en Zverev zeker... .

Moet Collignon weer tegen de top 8 speler die het best tegen de hitte kan zeker :laugh:

(en hij is daar zelf niet goed in, gelukkig is het pas s'avonds).

Shelton trouwens wel echt de kans van zijn leven om op RG een finale te halen. Maar zo zijn er nog wel een paar zoals Cobolli, of FAA, maar die lag er eergisteren al bijna uit en trekt op niets op gravel.

Kouame wint op zijn 17e even een match van meer dan 5 uur... na toch wat kritiek op de vele "weggesmeten" wildcards de voorbije maanden, staat hij nu toch zomaar in de derde ronde van een grand slam...

Bandecchi de volgende bij 6-5 wegdraaien op haar stoel dokter erbij maar speelt voorlopig verder.

Moeten zotte omstandigheden zijn... .

Mertens toch opvallend in t enkel warmte/blessure maar wint nu na bijna 2,5u wel in het dubbel.

Terug
Bovenaan