Kort interview. “Hij was vandaag veruit de betere speler, ik was eigenlijk al onderweg naar huis" (Djokovic)Wat een pech voor Musetti zeg.
Dat zegt genoeg. Zonde.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kort interview. “Hij was vandaag veruit de betere speler, ik was eigenlijk al onderweg naar huis" (Djokovic)Wat een pech voor Musetti zeg.

Tuurlijk zijn er verliezers. Zverez? Hoeveel dergelijke nederlagen heeft die man nu al wel niet moeten ondergaan? Alleen al daarom gun ik die gast ooit wel een GS, maar dan wel ten koste van Sinner graag.Sterke mentale (en fysieke) weerbaarheid van Alcaraz maar hier zijn er geen verliezers.
Voor zo'n matchen komt het publiek kijken.
Je begrijpt wat ik bedoel.Tuurlijk zijn er verliezers.
Alcaraz leek het in 3 sets naar zich toe te halen maar door de hitte wordt het nog een zware slijtageslag.
Dat is de Australian Open hé!
PS. Velen geven op social media Zverev ongelijk dat Alcaraz behandeld werd voor krampen (MT) en dat dit niet zou mogen.
Maar hij heeft gelijk als je de regels er bij neemt. In principe mag het niet.
Ook in deze HF gaan we naar 5 sets. Djoko maakte er zonet 2-2 van.Djokovic toch vanaf 3-0 achter in set één de betere speler imo.
Willen op center court spelen meeste zitplaatsen, veel mensen tickets voor hele dag dus beide halve finales en vooral match één heeft bijna zes uur geduurd een record voor een halve finale.Ik begrijp wel niet altijd waarom dat die niet vroeger kunnen beginnen, het is daar ondertussen 1u 's nachts.
Voor de temperatuur moeten ze het niet doen want het was er vandaag niet warmer dan 23 graden.