Général Zantas
Well-known member
Damn wat een punt van Zizou op dat eerste setpunt van Hurkacz.
Verliest helaas alsnog de set jammer genoeg.
Verliest helaas alsnog de set jammer genoeg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2de set was het kantelpunt he. Had hij die gewonnen dan had hij ook de match gewonnen denk ik. (al weet je het nooit zeker, voor hetzelfde geld was het dan 6-7 6-7 6-3 6-3 6-3 geweest, maar mentaal was het dan gewoon een andere match geweest)Helaas :-(
Heerlijk toch.Stan the Man!
3 matchen van Świątek gekeken, 3 ontzettende teleurstellingen. Tot haar doping ban had ik echt nooit het gevoel dat zelfs bij een achterstand het kalf verdronken was, nu heb ik zelfs bij een voorsprong het idee dat ze maar 1x iets fout moet doen en ze zal helemaal inzinken en verliezen. Vreemd dat dat al anderhalf jaar aansleept en er op mentaal vlak gewoon weinig tot geen verbetering zichtbaar is.
Gelukkig nog gewonnen, maar de tijd dat ze deze speelsters in dit stadium zonder problemen sloopte is precies voorbij ...Case in point, 6-1 gewonnen tegen Kalinskaya in 25 minuten. Geen vuiltje aan de lucht lijkt wel. En dan inzinking en 2e set 6-1 om de oren gekregen.
Benieuwd of ze het laken alsnog naar zich kan toetrekken in de 3e set.

Ik was exact hetzelfde aan het denken ...Toch wel weer heel toevallig dat net de heat rule ingeroepen wordt als Sinner van kop tot teen aan het krampen is.![]()