Tennis

Heerlijke match van Maja. Eindelijk eens wat anders dan die pure powerslagen altijd met dat overdreven gekreun. Mooie variëteit, dropshots, lobs, heerlijk.
Maja :cheer: Tennist echt heel leuk vind ik. Ontdekking van het toernooi bij de vrouwen sowieso (voor mij toch).

Daarstraks haar levensverhaal gelezen, best ontroerend eigenlijk.

Schnaider precies ook mentaal te plat. Hoe gefrustreerd loopt die daar rond ast nie lukt.
Te lang met Sabalenka op de baan gestaan. :unsure:

Kunnen ze dat dak niet helemaal dichtdoen of zo? Ik erger me aan die open plekken die op de baan zijn nu.

edit: was blijkbaar dicht maar er zijn blijkbaar enkele gaten waar de zon door kan schijnen, gelukkig is dat wel was nu want vond dat vrij storend.

Laatst bewerkt:
Fantastisch gewoon. Wat een complete speelster. En die rust dat ze uitstraalt. :love:

Moest ik daarstraks niet haar story hebben gelezen, zou ik nu afvragen waar die de ganse tijd gezeten heeft. Ik hoop dat ze dit kan bevestigen in de toekomst.

Ook wel fan van Andreeva hier, maar dit sprookje verdient toch ook wel een happy end... Urgh, jammer dat maar 1 van beide kan winnen zaterdag ... :frown:

Uitgebreide samenvatting gezien, wel nogal veel moonballing precies. Maar goed t is de WTA voor iets he😆

Schnaider wel vreemde shotkeuzes met momenten zoals bij de 4-5 achter in set 1 TB :thinking: .

Terug
Bovenaan