Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wickmayer met 2 bagels naar huis gestuurd.
Voila dit dusWickmayer ja dat is centjes opscharen, stopt ermee na Wimbledon ook dus dat is gewoon twee keer langs de kassa passeren en that is it (en geef ze eens ongelijk).
.
Vind ik ook, ze zouden voor de Grand Slams naar beide rankings moeten kijken. Ook het tweede reekshoofd Penickova verloor meteen van Dencheva, maar die staat wel al 438e.Geen idee, ik volg de junior dames niet echt, was gewoon opvallend om als 3rd seed er in de eerste ronde uit te gaan.
Er zou dan toch een correctiefactor moeten komen voor de WTA prestaties (of vanaf een bepaalde ranking niet meer mogen meedoen)
Nu ben je 3de reekshoofd maar moet je in de eerste ronde tegen iemand die op WTA ranking 230 plaatsen hoger staat maar als junior wel unseeded is.
Dat slaat helemaal nergens op.
Ik denk eerder dit wanneer ik zie dat Sinner voorlopig al zijn matches in 3 sets afrondde en Djokovic - op gisterenavond na - ook.Of misschien zijn Sinner en Djoko gewoon te goed, dat kan ook...