Tennis

T zal dan toch (hopelijk) enkel van Mertens moeten komen om ronde twee te halen in het enkelspel bij de Belgen... . Of Wickmayer moet extreem verrassen... .

Vandromme er ook direct uit, was nochtans 3de reekshoofd
Alleen Wickmayer en Mertens blijven nog over in het dubbel

Verwacht verlies voor Vandromme nochtans. Tagger was een heel lastige loting, ze speelt op een ander niveau dan Jeline. Won al een W35 dit jaar, en klopte toen Boisson. Na haar voetblessure had ik zelfs een zwaardere uitslag verwacht.

Geen idee, ik volg de junior dames niet echt, was gewoon opvallend om als 3rd seed er in de eerste ronde uit te gaan.
Er zou dan toch een correctiefactor moeten komen voor de WTA prestaties (of vanaf een bepaalde ranking niet meer mogen meedoen)
Nu ben je 3de reekshoofd maar moet je in de eerste ronde tegen iemand die op WTA ranking 230 plaatsen hoger staat maar als junior wel unseeded is.
Dat slaat helemaal nergens op.

Mooie kwartfinales en altijd een goede dag als Cam Norrie verliest. Bublik die wint van Draper is voor mij wel een verrassing.
ik hoop dat hij zijn match tegen Sinner voor een keer ernstig zal opvatten en niet weer de clown gaat uithangen. Er zit intrinsiek veel meer in die gast dan plaats 62

Geen idee, ik volg de junior dames niet echt, was gewoon opvallend om als 3rd seed er in de eerste ronde uit te gaan.
Er zou dan toch een correctiefactor moeten komen voor de WTA prestaties (of vanaf een bepaalde ranking niet meer mogen meedoen)
Nu ben je 3de reekshoofd maar moet je in de eerste ronde tegen iemand die op WTA ranking 230 plaatsen hoger staat maar als junior wel unseeded is.
Dat slaat helemaal nergens op.
Vind ik ook, ze zouden voor de Grand Slams naar beide rankings moeten kijken. Ook het tweede reekshoofd Penickova verloor meteen van Dencheva, maar die staat wel al 438e.

Na 3 pogingen kon Bailly eindelijk zijn eerste ronde op een M25 winnen. Toegegeven, zijn vorige lotingen waren geen cadeau, gelukkig was de loting nu beter. Klopte Ghazouani Durand met 6-4 6-4. Coppejans is er tweede seed en won makkelijk van Reymond.

De Loore hard onderuit in Belgrado tegen Gill. 6-3 6-1. Heb precies gevoel dat hij niet lang meer gaat spelen.

Paar games bekeken en De Loore zijn lichaamstaal is idd. niet bepaald bemoedigend.
Onclin haalde het nipt in set 3 TB van een jonge Italiaan van bijna 2 meter. Gauthier mentaal wel enorm gegroeid.

Benieuwd naar de 2 RG QF's van vandaag!

Die Boisson waarvan Mertens in ronde één nog verrassend verloor in drie sets toch een verhaal aan t schrijven amai, halve finale al minstens ondertussen. Onder meer dit jaar nog een set verloren tegen Benoit en verloren van Costoulas... .

Had toch meer tegenstand verwacht van Bublik en vooral Zverev. Tijdens de match van tactiek veranderen is misschien geen garantie dat het beter zou gaan maar hij probeert het zelfs niet eens.
Of misschien zijn Sinner en Djoko gewoon te goed, dat kan ook...
Djoko wel overduidelijk vermoeid op het einde, je merkte het aan een paar kansloze drops en te korte ballen na een paar slagwisselingen die gelukkig voor hem niet werden afgestraft.

Terug
Bovenaan