Tennis

Deze match verdient geen verliezer.
Mentaal allebei niet kapot te krijgen. Om van de fysiek nog maar te zwijgen.

Kunnen ze na 6-6 in set 5 er niet mee stoppen en morgen opnieuw beginnen? :tongue:

Laatst bewerkt:
Sinner was op het einde toch op maar wat wil je na bijna 6 uur ruim 5 uur tennissen.
Hij heeft zijn momentum en kansen gehad maar Alcaraz is er finaal mee gaan lopen.

Een van de beste finales die ik al gezien heb. Echt goed.

Laatst bewerkt:
Waanzinnige finale vandaag, zo genieten :love2:

Het eerste toernooi dat ik volgde in meer dan vijftien jaar, wat heb ik dit gemist. (al vond ik de finale gisteren tussen Gauff en Sabalenka zwak)

Eén van de beste, zoniet beste matches, die ik ooit gezien heb. Damn, het niveau leek enkel maar te stijgen naarmate het einde naderde. Wat een niveau. Sinner leek echt wel op tegen het einde maar bleef uithalen. Toch meer respect gekregen voor Sinner nu.

2 champions, damn.

Eén van de beste, zoniet beste matches, die ik ooit gezien heb. Damn, het niveau leek enkel maar te stijgen naarmate het einde naderde. Wat een niveau. Sinner leek echt wel op tegen het einde maar bleef uithalen. Toch meer respect gekregen voor Sinner nu.

2 champions, damn.
Zijn korte dopingschorsing zal hem nog een tijdje blijven achtervolgen maar voor het niveau dat ze hier toonden kan je alleen maar respect voor opbrengen. Dat doe je niet (of alvast niet zuiver) op dope.

De fysiek, kracht, technische baggage enzovoorts van beiden is echt heel goed. Ze tennissen hier bijna lettterlijk ne dubbele marathon bij elkaar + ze hebben ook nog een tennisracket in hun handen.

Goede dagen voor de Belgen, vorige week Minnen met haar eerste WTA titel, en deze week Mertens en Bergs die de halve finales halen in Rosmalen. Blockx die eindelijk nog eens won van goede spelers en Bergs tot een tiebreak dwong in de derde set.
Onclin op zijn beurt vandaag gewonnen van topreekshoofd Carreno Busta, en daardoor opnieuw richting top-200 gaat.
Costoulas die dit jaar eindelijk weer stappen zet (dankzij Bemelmans?) en op een W100 de halve finales haalt. Vandewinkel ook voor de eerste keer in de halve finale van een WTA 125, zij klopte dan weer het eerste reekshoofd Sierra.

Ik zie ook Pierre Yves Bailly nog eens een tornooi spelen, zelfs buiten de USA, in Monastir. Een M15 maar haalt er vrij makkelijk de halve finales. Zou hij terug meer focus leggen op futures tornooien?

Blockx die eindelijk nog eens won van goede spelers en Bergs tot een tiebreak dwong in de derde set.
Ja een beetje jammer voor Blockx want Bergs is natuurlijk geen cadeau. De meest ervaren speler won. Die laatste heeft zich zonet ook geplaatst voor de finale en sprint zo weer over Goffin naar plaats 49.

In de finale speelt Bergs trouwens tegen zijn nieuwe dubbelpartner (en maatje) Diallo. Leuk maar in een finale heb je geen vrienden. :tongue:

Onclin op zijn beurt vandaag gewonnen van topreekshoofd Carreno Busta, en daardoor opnieuw richting top-200 gaat.
Hij staat nu exact 200ste.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan