Tennis

Mertens sinds lang nog eens een echt goede match gespeeld (die ik kon blijven kijken) :D Goed geserveerd, weinig fouten, agressief... zo zie ik haar wel liever spelen. Sabalenka was op de belangrijke momenten wel net beter, maar met 6-4 7-6 kan ze eervol CC verlaten. Staat in de race ranking ook weer vlot in de top-20, dus grote kans als ze zo blijft spelen dat ze het jaar nog eens top-20 afsluit. Nu stijgt ze naar nr 21.

Rublev setje afgepikt van Alcaraz, maar Alcaraz ondertussen weer op voorsprong :)

Djoko werd vandaag in de eerste set gewoon belachelijk gemaakt door Alex. In de 4de set ook nog op een bepaald moment 4-1 voor gestaan.
Maar het blijft Djoko, daar ben je dus nooit klaar mee.

Misschien eens een paar maanden in ploegen gaan werken in t fabriek.
Daarna gaan ze zich 100% wel amuseren op het tennisveld.
Je zou denken dat het zo simpel is. Maar dat is het niet. Ik heb jaren €50/u verdiend met tennislessen. Immens leuke tijd gehad maar na een paar jaar deed ik dat niet graag meer. Geef me nu €100/u en ik doe het nog niet.

Al is het natuurlijk leuker dan werken in een fabriek. Zolang je andere opties hebt / het geld niet nodig hebt, moet een ander daar geen commentaar op geven.

Dimitrov weer blessure ( borstspier) gvd
2 sets voor Op Sinner( ook lichte blessure aan elleboog)
Aree ze.

Ik moet die Sinner niet echt, dus toen ik zag dat het 0-2 in sets was voor Dimitrov begon ik te hopen.

Kwartier later kijk ik terug en zie ik opeens opgave Dimitrov :sop:

Spijtig idd., kon potentieel een memorabele match worden.
Niettemin interessante kwartfinales wel bij de mannen.

Krijgt die Sabalenka eigenlijk ooit warnings voor dat overdreven gekreun?

Ik ben hier een stukje aan 't kijken tegen Siegemund en dat is toch echt schromelijk overdreven allemaal.

Swiatek toch echt een gouden kans om eindelijk Wimbledon eens te winnen dit jaar.

Je zou denken dat als het nu niet lukt, het nooit zal lukken...

Swiatek: Ik kan niet op gras spelen! Hoe los ik dit op?
Neem ne Belgische coach aan. :oi22:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan