Tennis

Djokovic heeft het niet makkelijk tegen Prizmic (jinx wrsch nu), kerel speelt zeer deftig, fysiek zware rally's, niet slecht voor iemand van 18. :thumb:

Djokovic heeft het niet makkelijk tegen Prizmic (jinx wrsch nu), kerel speelt zeer deftig, fysiek zware rally's, niet slecht voor iemand van 18. :thumb:
Ik hoop dat Djoko verlies in ronde 1. Ooit houdt het op hé. Misschien is dit nu ijdele hoop en an sich heb ik niks tegen hem maar ik supporter dan toch liever voor een jonge gast van 18 die komt piepen en misschien over 2-3 jaar tot de wereldtop behoort.

Inderdaad Bergs is opgevist als Lucky Looser. Hopelijk is hij inderdaad goed hersteld want dit is een leuk cadeautje voor hem. Tegen Tsitsipas heeft hij alvast niks te verliezen.
Mooie cadeau idd. en in zo'n matchen is hij in principe op zijn best. Het is wel pal op de middag local time dus hopelijk niet te warm. Cilic verbaast me niet, heeft nog te weinig ritme.

Ik hoop dat Djoko verlies in ronde 1. Ooit houdt het op hé. Misschien is dit nu ijdele hoop en an sich heb ik niks tegen hem maar ik supporter dan toch liever voor een jonge gast van 18 die komt piepen en misschien over 2-3 jaar tot de wereldtop behoort.
Ik zie het hem wel rechttrekken.
Binnenkort wordt hij kwaad, Prizmic wat intimideren en gaat hij daarna in God mode.

Zucht, Prizmic die de set volledig in handen heeft en gewoon weggeeft.

En uiteraard met Djokovic die op zijn typische degoutante wijze viert met mega obnoxious oerkreten.

Kunt het uiteraard niet zo maar doortrekken maar Onclin verliest in q1 zeer spannende match tegen Kovacevic die nu r2 haalt.

Veel oudjes naar huis na R1, Murray, Wawrinka, RBA, David...
Thiem ook weer net niet, sleept nog 5-setter uit de brand tegen FAA maar verliest alsnog.
En die Mensik timmert er ook niet naast zeg. Exit Shapo

Veel oudjes naar huis na R1, Murray, Wawrinka, RBA, David...
Thiem ook weer net niet, sleept nog 5-setter uit de brand tegen FAA maar verliest alsnog.
En die Mensik timmert er ook niet naast zeg. Exit Shapo
Groot talent die Mensik maar Shapovalov is nog maar een schim van zichzelf sinds zijn blessure helaas.

Rafael Nadal is ambassadeur geworden van het tennis in Saudi-Arabië :cry: daar gaat men favoriete sporter/tennisser. Dit is te pijnlijk om te verdedigen.

Tgoh...ik vind de kritiek van Amnesty en consoorten wel wat goedkoop. Rafa hoeft dit niet te doen voor het geld want hij is al honderdvijfentwintig keer binnen.
Je mag mij gerust naïef vinden in deze maar ik geloof echt wel dat hij oprecht met de jeugd is begaan.
En 't is nu niet dat er rond Amnesty zelf geen schandalen zijn.

Wanneer je tennis gaat koppelen aan mensenrechten dan begeef je je op glad ijs. Dan kun je ineens alle tornooien in pakweg Turkije, China, India, Centraal-Azië, Midden-Oosten, delen van Zuid-Amerika etc. etc. gaan afschaffen.
En dan vergeet ik nog ALLE toppers die in competitie-arme periodes-terwijl ze nota bene altijd klagen over onvoldoende rust- dik betaalde exhibities gaan spelen in de Golfstaten. Daar hoor je Amnesty niet over. Het is dus een beetje selectieve verontwaardiging.

Popyrin had zijn kansen in set 3 maar heeft ze niet genomen. Moet je niet doen tegen Djoko...
Monfils daar zijn we ook al vanaf.

Mertens tjah...
Al een geluk dat er in het vrouwendubbel 3 Belgen tegen elkaar staan of anders was op dag 4 iedereen naar huis.

Zverev en Ruud met de hakken over de sloot. Alcaraz had het gisteren ook niet makkelijk en Tsitsipas moest ook zijn tenen uitkuisen.
Dit alles in R2.
Zo zie je maar dat die niveauverschillen in de top100 heel relatief zijn. Een minder dagje en je hebt het vlaggen.

Swiatek gisteren toch echt wel door het oog van de naald gekropen tegen Collins. 2-4 (0-40) achtergestaan in set 3 en toch nog kunnen ombuigen in 6-4 winst. Ik moet zeggen dat ze op mentaal vlak precies toch wel wat stappen heeft gezet het laatste jaar als ze in moeilijke situaties terecht kwam.

Vandaag was het oog van de naald te dun...
Gelukkig ligt ook die vervelende Ostapenko eruit.

De Eurosport boys die de voorbije dagen Dimitrov aan het hypen waren, mogen ook weer in hun schulp kruipen.
Cazaux blijft verbazen als WC, Ruud daarentegen weer vroege uitschakeling.

Terug
Bovenaan