Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinner nu drie van de vier laatste ontmoetingen met Djoko gewonnen, heel heel proper.Djokovic verloren, tweede verliesmatch op 25 matchen, tweede keer tegen Sinner die dan nog serieus ontsnapt ook, bij 5-4 Djokovic in de derde set 0-40 achter op eigen opslag Sinner en dus drie matchballen op rij gered... . Fenomenaal eigenlijk die statistieken van Djokovic. En knap van Sinner ook (al had ik hem liever op de atp finals zien winnen maar goed).

Beschamend slechte week voor de Belgische mannen.In ander nieuws, Collignon, Onclin en Goffin allemaal in straight sets naar huis gespeeld in Ottignies. Dus Bergs zal volgende week beste Belg op de rankings zijn.
Bailly aan de slag in Florida (M25) en staat na twee simpele zeges in de kwartfinale.
Als je bij de jeugd je slagen voorbereidt zoals Medvedev (en dan vooral de bh) dan krijg je gegarandeerd van elke trainer zwaar onder je voeten. Terwijl het voor hem duidelijk wel werkt natuurlijk. Er is niet zoiets zoals 1 'juiste' techniek.Het ziet er vaak niet uit, maar hoe hij het toch bij momenten voor elkaar krijgt vind ik fantastisch.
In de lijn van deze week heeft Bailly net ook zijn kwartfinale verloren tegen qualifier Axel Nefve, aan zijn resultaten te zien ook niet een echte hoogvlieger. Ik hoop echt dat het college tennis heel beperkt blijft...Beschamend slechte week voor de Belgische mannen.
Nog nooit zoveel Belgen aan de start in een nochtans erg matig bezette Challenger en geen enkele voorbij de tweede ronde.
Nadal toch idem zeker forehand weinig jeugdtrainers die daar gaan zeggen jup dat is de ideale forehand maar het werkt wel voor hem... .Als je bij de jeugd je slagen voorbereidt zoals Medvedev (en dan vooral de bh) dan krijg je gegarandeerd van elke trainer zwaar onder je voeten. Terwijl het voor hem duidelijk wel werkt natuurlijk. Er is niet zoiets zoals 1 'juiste' techniek.
Ik heb in mijn tennis 'hoogdagen' nog les gegeven aan de competitieve tennisjeugd, mag zeggen tot ieders tevredenheid en ook met resultaten in de tornooien en interclubs. Maar toen kwamen ze vanuit Tennis Vlaanderen ineens met hun labels van 'Start-to' en 'Instructeur C-B-A'. Als instructeur moest je dan zelf les volgen over de manier waarop je dingen moest aanleren, allemaal op basis van een powerpoint door een paar mannen van de VTV in Wilrijk opgesteld.Nadal toch idem zeker forehand weinig jeugdtrainers die daar gaan zeggen jup dat is de ideale forehand maar het werkt wel voor hem... .