Tennis

Molleker vorige week nog een pak slaag gekregen van Collignon, deze week is hij beter in vorm, 6-3 6-0 gewonnen van Blockx.
 
De Kroatische fanfare is wel heerlijk :biglaugh:
Ja idd. die mannen gaan er volledig voor :LOL:
Lastig in te schatten wat zo'n Cilic waard is op dit moment, zijn ranking zegt helemaal niets natuurlijk maar het blijft wel Cilic.
Soit het is goed afgelopen.
De Loore wordt wat lastiger vrees ik, zit niet in een heel goede flow en ook weer wat kleine fysieke ongemakken de laatste tijd.
Veel eerste serves zal de boodschap zijn.
 
Zizou trekt er ons door, 2 sterke matchen tegen niet te onderschatten tegenstanders gesteund door een redelijk fanatiek thuispubliek.
Als het goed is zeggen we het ook! :)
Ook goede match van onze dubbelaars.
 
  • Leuk
Waarderingen: WimJ
Intussen probeert Goffin zich voor de hoofdtabel van de ATP250 in Montpellier te kwalificeren.
gisteren moeizaam door in Q ronde 1, straks tegen zijne maat Pouille (WC).
 
Speelt met veel lef, gaat zelfs op mp tegen vol voor zijn slagen en zelfs op 2nd serve. Zo hoort het ook, heeft niets te verliezen, 18 jaar en ATP338.
En 21 aces zeg goeiendag!
 
  • Leuk
Waarderingen: WimJ
Seriously David? 6-3 en 5-2 voor tegen Lehecka en de match nog verliezen... Dat moet mentaal toch een ferme tik zijn.
 
Ffs, ik zie het nu ook net. Bij 6-3 en 5-2 afgezet en was me aan het voorbereiden op een post genre "amai, Goffin heeft voor het eerst in wijt een jaar nog eens van een top 100 speler gewonnen, top 35 speler zelfs".

Niet dus. En die gast hoopt nog op de OS?
Just retire already, het is pijnlijk aan het worden. (Het is eigenlijk al maanden pijnlijk)
 
De Loore aan het langste eind getrokken, was een match die alle kanten op kon. Edmund op cruciale momenten in set 3 zijn 4 bp's niet benut en dan het deksel op de neus gekregen.
Edmund zijn niveau is zeker hoger dan de 408 die hij nu staat maar ik zie hem niet meer terugkeren aan de top.
 
  • Leuk
Waarderingen: WimJ
Blockx pakt nu de scalp van 5e reekshoofd Ritschard, toch weer een top 200 speler gepakt.
Gaat volgens mij niet lang meer duren eer Alexander top 200 staat...
Top-300 gaat hij vrij snel halen. 200 is momenteel zijn echte waarde en tevens ook zijn huidige grens denk ik ?
Maar kerel is amper 18 jaar. Daar zit nog groeimarge op.
 
De Loore geen enkel bp kunnen afdwingen tegen Kukushkin, ex-top 50 maar op zijn 37 toch al een tijd op zijn retour. Met af en toe een tweede ronde in een Challenger schiet het niet echt heel hard op met ATP points. Ik denk dat er voor Joris niet super veel progressie meer in zal zitten qua ranking (top was ATP142).

Blockx begint straks zijn QF tegen Shelbayh die 2 weken geleden nog Goffin uitschakelde in Ottignies (al is dit de laatste tijd niet echt een referentie helaas...)
 
Helaas verloren van ballbashende servebot Mpetschi Perricard. 1e set nipt in de tie break verloren en dan was het beste eraf. Maar HF op een challenger blijft een erg knap resultaat met de scalp van 2 top 200 spelers.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan