Tennis

Vandaag was het oog van de naald te dun...
Gelukkig ligt ook die vervelende Ostapenko eruit.

De Eurosport boys die de voorbije dagen Dimitrov aan het hypen waren, mogen ook weer in hun schulp kruipen.
Cazaux blijft verbazen als WC, Ruud daarentegen weer vroege uitschakeling.
 
Nole heeft geen last meer van de pols blijkbaar... Good old Mannarino had nu wel een paar vijfsetters in de benen to be fair.
Tistispas verbaast me niet, had er eerder al kunnen uit liggen, die bh is meer en meer een liability iv een troef.

Anisimova ik heb die toch ooit al een stuk scherper weten staan precies.
 
Straks toch 1 Belg door :cool: Weten we meteen of Bergs nr 1 der Belgen blijft of Goffin er mogelijk toch nog over springt, al moet hij dan kwartfinale halen. Best dat hij wint, want hij wil terug richting top-80. :eek2: Collignon ook benieuwd naar, maar kon in de futures nog niet echt overtuigen.
 
Bergs man man man wat een choke.
Wint 1e set in de TB, geeft een vroege break uit handen in set 2, staat de hele 3e set een break voor om dan in money-time te plooien gelijk een tent van den Action.
 
David toch duidelijk technisch de meer fijnbesnaarde speler.
Een Goffin in zijn prime speelt Bergs gewoon met 2 keer 6-1 weg, daar ben ik zeker van.
Zizou geeft gewoon veel teveel onnozele punten weg. Ik val in herhaling maar hij moet stoppen met die kansloze drop shots. Bemel moet dat toch ook zien. Een coach die wat minder in de friend-zone zit zou misschien goed doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: WimJ
Idd, Bergs had die match zomaar makkelijk kunnen winnen in twee sets... maar rekende zich al gewonnen toen hij 7-6 *2-0 voor stond. Een dom dropshot op een makkelijk punt en hij had bijna 3-0 voorgestaan, maar het werd 15-30, 15-40 en hup je zag nonchalance in z'n spel toenemen. Minder show, meer focus en dan kan er mss meer bereikt worden. Op deze manier van deze Goffin verliezen, zegt alles waar zijn limieten momenteel liggen.
 
David toch duidelijk technisch de meer fijnbesnaarde speler.
Een Goffin in zijn prime speelt Bergs gewoon met 2 keer 6-1 weg, daar ben ik zeker van.
Zizou geeft gewoon veel teveel onnozele punten weg. Ik val in herhaling maar hij moet stoppen met die kansloze drop shots. Bemel moet dat toch ook zien. Een coach die wat minder in de friend-zone zit zou misschien goed doen.
Wat was dat laatste game ook gewoon?
Eindeloos pushen en hopen op de fout van Goffin? Goffin die gewoon vanuit zijn zetel kon kiezen om 1 versnelling te plaatsen en het punt was gedaan...
 
Toch gwn vrij vlot Zverev, knap :thumb: .

Al weet ik niet of er iemand is die Djoko gaat kloppen van de overblijvers :p .
 
Had toch liever Carlito zien winnen, als die gast op zijn best is, is het toch zot om naar te kijken.

Helaas is het (voorlopig) nog te onregelmatig. Zal hij toch moeten aan werken als hij bij de groten der Aarde gerekend gaat willen worden.
 
Had toch liever Carlito zien winnen, als die gast op zijn best is, is het toch zot om naar te kijken.

Helaas is het (voorlopig) nog te onregelmatig. Zal hij toch moeten aan werken als hij bij de groten der Aarde gerekend gaat willen worden.
Is natuurlijk wel 5 jaar of meer, op Sinner na, jonger dan de andere mannen in de top 10. Fantastische speler inderdaad, maar te vaak één off-day (hoewel dat ook relatief was, Zverev speelde gewoon uitstekend) en dan ben je uitgeschakeld natuurlijk. Geen grote fan van Djoko, maar da's toch iets waar je hem zelden tot nooit op kan betrappen.

Heerlijke commentaar wel van Kyrgios, zeker in die tie-break derde set.

 
Terug
Bovenaan