Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop dat Djoko verlies in ronde 1. Ooit houdt het op hé. Misschien is dit nu ijdele hoop en an sich heb ik niks tegen hem maar ik supporter dan toch liever voor een jonge gast van 18 die komt piepen en misschien over 2-3 jaar tot de wereldtop behoort.Djokovic heeft het niet makkelijk tegen Prizmic (jinx wrsch nu), kerel speelt zeer deftig, fysiek zware rally's, niet slecht voor iemand van 18.![]()
Mooie cadeau idd. en in zo'n matchen is hij in principe op zijn best. Het is wel pal op de middag local time dus hopelijk niet te warm. Cilic verbaast me niet, heeft nog te weinig ritme.Inderdaad Bergs is opgevist als Lucky Looser. Hopelijk is hij inderdaad goed hersteld want dit is een leuk cadeautje voor hem. Tegen Tsitsipas heeft hij alvast niks te verliezen.
Gelukkig zit die niet in de Davis Cup selectie van Kroatië tegen BelgiëDjokovic heeft het niet makkelijk tegen Prizmic (jinx wrsch nu), kerel speelt zeer deftig, fysiek zware rally's, niet slecht voor iemand van 18.![]()

Ik zie het hem wel rechttrekken.Ik hoop dat Djoko verlies in ronde 1. Ooit houdt het op hé. Misschien is dit nu ijdele hoop en an sich heb ik niks tegen hem maar ik supporter dan toch liever voor een jonge gast van 18 die komt piepen en misschien over 2-3 jaar tot de wereldtop behoort.
Heel veel winners idd. maar ook een massa UE's.Sterke match van Zizou (voor zijn niveau). Toch een setje gepakt maar logischerwijze wel verloren.
Groot talent die Mensik maar Shapovalov is nog maar een schim van zichzelf sinds zijn blessure helaas.Veel oudjes naar huis na R1, Murray, Wawrinka, RBA, David...
Thiem ook weer net niet, sleept nog 5-setter uit de brand tegen FAA maar verliest alsnog.
En die Mensik timmert er ook niet naast zeg. Exit Shapo