Telenet - Ervaringen, discussies & vragen

Lijkt mij énorm omslachtig werken. Zou er ook kregelig van worden.
Niks omslachtig aan. Integendeel zelfs, zeer geordend en gemakkelijk de posten weer te vinden.
Ge kunt ook gewoon 1 profiel aanmaken en daar alles insteken in de volgorde die je zelf wilt.
 
Kan ik ook is proberen, zijn ethernet kabels geplaats door de elektricien tijdens de nieuwbouw paar maanden terug maar die hebben precies wel hun beste tijd al gehad.
Hang uw laptop eens met een netwerkkabel rechtstreeks aan uw modem en speedtest dan eens.
Als de snelheid van nog zo laag is > klantendienst bellen.

Wat is de uploadsnelheid bij de test?
 
Hang uw laptop eens met een netwerkkabel rechtstreeks aan uw modem en speedtest dan eens.
Als de snelheid van nog zo laag is > klantendienst bellen.

Wat is de uploadsnelheid bij de test?

Net getest, download is rond de 215 mbps en upload geeft telkens error… zowel telenet speedtest als op ne willekeurige website voor snelheid te testen.
 
Net getest, download is rond de 215 mbps en upload geeft telkens error… zowel telenet speedtest als op ne willekeurige website voor snelheid te testen.
Had ik overlaatst ook. Modem eens uitgetrokken en terug ingestoken heeft geholpen.
 
Niks omslachtig aan. Integendeel zelfs, zeer geordend en gemakkelijk de posten weer te vinden.
Ge kunt ook gewoon 1 profiel aanmaken en daar alles insteken in de volgorde die je zelf wilt.
De vraag is als er een nieuwe zender is, wat dan ook, komt die erbij?
 
Zo flippen voor zendernummering:rofl:
Zou een sketch voor in de gloria kunnen zijn.
Ik betrap ermij op dat ik minder tv kijk nu

Ben ne zapper ja, en staat gewoon kut nu, één op 1, vier op 4

Zo onlogisch is dat allemaal niet ze

Nu moet ik zappen naar hetgeen door uw strot geduwd wordt...

Triestig gedoe eigenlijk dat ge op zo'n hoogtechnologisch bakske de basis nog niet kunt doen

Enja, is voor mij een reden om te veranderen...

Niet alleen dat, ik ben al 2 kere wandelen gestuurd geweest aan de telefoon...

1e keer van meneer, ik hoor u niet meer......

2e keer dat ga ik navragen, 20 minutes aan de lijn om dan verbinding verbroken te horen

Ik betaal die GVD om naar mijn gezeik te luisteren, wat is dat nu zeg, klant is koning...

Maar deze klant gaat op een ander, moogt ge zeker van zijn, proximus fiber, where art thou??
 
Dude, t'is ni omdat dat voor u een evidentie is dat dat voor iedereen zo is, mag het nog?

En wat voor alternatief bedoelt ge dan?
* Een CI + kaartje ? (dan kan je niet opnemen)
* alles streamen? No thank you, ik zeg het ik ben een zapper, ik ga heus niet elke keer een vrtnu of een vtmgo opzetten, of allemaal tabblaadjes open zetten...

Ik zeg niet dat ik die diensten niet gebruik, maar dat is bedoeld als ge specifiek iets wilt bekijken

Enja klant vriendelijkheid is ook een belangrijke... Als ze u op die manier afschepen, wilt al veel zeggen...

Proximus klantendienst zal ook niet de beste zijn om snel tot een resultaat te komen, dat weet ik al, maar daar doen ze niet zo frank, en leggen ze niet af voor uwe neus, of zo van die dingen die ik hierboven heb opgesomd
 
Was er dan ook paniek toen er ineens VTM2, Vier ,Vijf, Zes etc bijkwam?

Heel die nummering/ logica naar de vaantjes.
Dude, hougt u maar in en maakt een ander belachelijk, t'is ni omdat GIJ zo zijt dat een ander dat moet zijn

Voor t zelfde geld zijt gij de groten autist in andere zaken, zit ik zo u belachelijk te maken voor uw principes dan ?? Elke mens heeft iets autistisch in zich, hier valt gewoon de keuze weg door weet ik welke reden

Kostenbesparingen, of gewoon hun eigen willeke, Joost mag het weten
 
Was er dan ook paniek toen er ineens VTM2, Vier ,Vijf, Zes etc bijkwam?

Heel die nummering/ logica naar de vaantjes.
muscle memory door de jaren heen en traditie, vtm op 3, vtm/kanaal2 op 4, enz.

de apps op mijn iPhone staan ook heilig vast op dezelfde plaats, zelfde met zenders
 
Dude, t'is ni omdat dat voor u een evidentie is dat dat voor iedereen zo is, mag het nog?

En wat voor alternatief bedoelt ge dan?
* Een CI + kaartje ? (dan kan je niet opnemen)
* alles streamen? No thank you, ik zeg het ik ben een zapper, ik ga heus niet elke keer een vrtnu of een vtmgo opzetten, of allemaal tabblaadjes open zetten...

Ik zeg niet dat ik die diensten niet gebruik, maar dat is bedoeld als ge specifiek iets wilt bekijken

Enja klant vriendelijkheid is ook een belangrijke... Als ze u op die manier afschepen, wilt al veel zeggen...

Proximus klantendienst zal ook niet de beste zijn om snel tot een resultaat te komen, dat weet ik al, maar daar doen ze niet zo frank, en leggen ze niet af voor uwe neus, of zo van die dingen die ik hierboven heb opgesomd
Ge kunt toch makkelijk die Telenet tv app gebruiken om vrt vtm vier enzo te kijken?
Kost 10 euro per maand.
Ge hebt terugkijk tv, kunt altijd doorspoelen behalve op vtm(wie kijkt er nu vtm?). Opnemen hebt ge niet nodig wat alles kunt ge terugkijken/bibliotheek.

Vroeger had ik telefoon + digicorder + internet bij Telenet (weet niet meer hoe dat pakket toen noemde ) nu heb ik gewoon internet + die tv app.
Op 2 jaar tijd heb ik mijn Premium tv al terugverdiend door die besparing...

Als ik het goed begrijp betaalt gij dan voor 3 digicorders? Dan weet ik wel wat ik zou doen.
 
Laatst bewerkt:
Ge kunt toch makkelijk die Telenet tv app gebruiken om vrt vtm vier enzo te kijken?
Kost 10 euro per maand.
Ge hebt terugkijk tv, kunt altijd doorspoelen behalve op vtm(wie kijkt er nu vtm?). Opnemen hebt heb niet nodig wat alles kunt ge terugkijken/bibliotheek.

Vroeger had ik telefoon + digicorder + internet bij Telenet (weet niet meer hoe dat pakket toen noemde ) nu heb ik gewoon internet + die tv app.
Op 2 jaar tijd heb ik mijn Premium tv al terugverdiend door die besparing...

Als ik het goed begrijp betaalt gij dan voor 3 digicorders? Dan weet ik wel wat ik zou doen.
Met welk apparaat dan wel??

Mijn tablet en gsm verbruiken zoiezo al genoeg batterij, ik ga niet beginnen streamen of klooien met apps via gsm, das een keuze die ik heb en ervoor kies om ervoor te betalen

Exceptioneel doe ik dat wel is, maar dagdagelijks, no thank you

Anyways vanals het kan: bye bye telenet, we betalen hier naar schatting 1700 euro+ per jaar voor hun diensten, kan mij geen reet schelen, maar hopelijk stapt er genoeg volk over wanneer fiber in hun straat ligt...

En voor die 1700 vind ik op een ander wel een alternatief met genoeg opties erbij

En onze straat zou binnen dit en enige tijd moeten heraangelegd worden, ik kan mij echt niet inbeelden dat ze dan niet gelijk de kabel van proximus meeleggen... Fingers crossed

Edit:
Voor 2 betalen we extra, en zou volgens de klantendienst maar de helft meer zijn (voor onze situatie weliswaar, volgens hetgeen ze ons hebben beloofd in alle geval) van de huur van de digicorder... Omdat zo'n bakske aan hun minder kost, zonder die harde schijf erin

Maar dat valt nog af te wachten op de eerst volgende factuur
 
Laatst bewerkt:
En wat gaat ge dan doen als Fiber in uw straat ligt?
Toch ook streamen op 3 tv's neem ik aan?

1700 euro per jaar is goed zot:)
Koopt 2 smart tv's van 500 euro t stuk, neemt all in internet (55 euro) + speed boost (10 euro) en neem de Telenet flow tv app (10 euro) en ge zijt voor 75 euro per maand gesteld. Uw tv's hebde snel terugverdiend. Alleen kunt ge dan wel niet op uw tv kaske op nr 2 drukken om VTM te kunnen kijken:p

Kunt ge trouwens niet gewoon rechtstreeks tv kijken op een smart tv (dus uw 2e en 3e tv) als ge die aansluit zonder digicorder maar rechtstreeks op de kabel?
 
Laatst bewerkt:
muscle memory door de jaren heen en traditie, vtm op 3, vtm/kanaal2 op 4, enz.

de apps op mijn iPhone staan ook heilig vast op dezelfde plaats, zelfde met zenders
The thing is...VRT staat op 1 bij mij, Canvas op 2, VTM op 3, 4 op 4, 5 VTM2, 6 VTM3,....
Dus zelfde als vroeger MET de nieuwe tv-box!
 
En wat gaat ge dan doen als Fiber in uw straat ligt?
Toch ook streamen op 3 tv's neem ik aan?

1700 euro per jaar is goed zot:)
Met decoders jong, streamen weet ik niet goed hoe proximus hun decoders zullen zijn tegen dan, met harde schijf of met hetzelfde soort box als telenet gebruikt, namelijk opnames binnen halen on demand ipv ze van de hdd te moeten halen...

Ik bevraag mij nu wel tegoei vooraleer ik de overstap maak, ezel en steen, weetgewel...

En Juist daarmee, facturen zijn hier 145 ish, vind ik dat ge al wat in ruil moogt voor krijgen ipv u af te schepen via de telefoon...

En proximus heb ik korting via het werk, eigenlijk een no brainer hier
 
The thing is...VRT staat op 1 bij mij, Canvas op 2, VTM op 3, 4 op 4, 5 VTM2, 6 VTM3,....
Dus zelfde als vroeger MET de nieuwe tv-box!
Hier helemaal anders ze

En als ge terug die favorieten brol bedoelt, thanks but no thanks...

Dat kunnen ze er dan wel insteken... Maar zendernummering aanpassen, ho maar...

En die profielen die niet eens deftig werken van decoder naar decoder

Ik heb voorlopig nog niet veel goeds gezien met de overstap naar de tv box ze
 
Terug
Bovenaan