Fighter PC PS5 XBOX Tekken 8

 
Normaal nooit problemen gehad met het runnen van een spel op PC, maar deze loopt echt slecht. Bij match 3 al vastgelopen na een punch van AI.

Trouwens enorm hard slaag gekregen van de 2de AI in die Arcade mode, waarop het spel zonder te vragen overschakelde naar zo'n soort "noob mode" waarbij ge gewoon op een paar random knoppen drukt en het character combo's uit zijn mouw schudt. Niet eens de moeite doen om het mij aan te leren?

K'ga voorlopig toch passen denk ik...
 
Normaal nooit problemen gehad met het runnen van een spel op PC, maar deze loopt echt slecht. Bij match 3 al vastgelopen na een punch van AI.

Trouwens enorm hard slaag gekregen van de 2de AI in die Arcade mode, waarop het spel zonder te vragen overschakelde naar zo'n soort "noob mode" waarbij ge gewoon op een paar random knoppen drukt en het character combo's uit zijn mouw schudt. Niet eens de moeite doen om het mij aan te leren?

K'ga voorlopig toch passen denk ik...
daar had ik al schrik voor dat het slecht optimized was voor de pc.
 
Nog mensen die ook spelen op Steamdeck? Eerst fatal error tenzij ik proton hotfix aanzet bij compatibiliteit settings, maar als ik die fix toepas speelt de game ontzettend traag ongeacht de aanbevolen settings die ik probeer vanop reddit. :p
 
Normaal nooit problemen gehad met het runnen van een spel op PC, maar deze loopt echt slecht. Bij match 3 al vastgelopen na een punch van AI.

Trouwens enorm hard slaag gekregen van de 2de AI in die Arcade mode, waarop het spel zonder te vragen overschakelde naar zo'n soort "noob mode" waarbij ge gewoon op een paar random knoppen drukt en het character combo's uit zijn mouw schudt. Niet eens de moeite doen om het mij aan te leren?

K'ga voorlopig toch passen denk ik...
Spel loopt toch soepel op mijn pc, geen crashes speelt super vlot, ben aangenaam verast
Nog mensen die ook spelen op Steamdeck? Eerst fatal error tenzij ik proton hotfix aanzet bij compatibiliteit settings, maar als ik die fix toepas speelt de game ontzettend traag ongeacht de aanbevolen settings die ik probeer vanop reddit. :p
Heb hem ook gezet op mijn Asus Ally en de game speelt hier ook vrij vlot op medium haal ik vloeiend 60 fps.

Muziek vind ik wel geweldig bij de story en de gevechten.
Tis ook intressant wat ze hebben gedaan zodat je geen toetsencombo's moet indrukken voor combo's uit te halen. Gevechten zijn wel vrij pittig tho (op medium).
 
Spel loopt toch soepel op mijn pc, geen crashes speelt super vlot, ben aangenaam verast

Heb hem ook gezet op mijn Asus Ally en de game speelt hier ook vrij vlot op medium haal ik vloeiend 60 fps.

Muziek vind ik wel geweldig bij de story en de gevechten.
Tis ook intressant wat ze hebben gedaan zodat je geen toetsencombo's moet indrukken voor combo's uit te halen. Gevechten zijn wel vrij pittig tho (op medium).

Misschien moet ik eens herstarten en kijken of ze het gefixed hebben intussen. Zit ondertussen ook te spelen op ps5 en kan er zeer van genieten. Game ziet er echt goed uit, de muziek is top (zeker bepaalde callbacks in story-mode) en er is gewoon veel te doen.

Blij dat we na zo een karig startaanbod bij Tekken7 nu een sequel hebben die zo volledig aanvoelt bij launch.
 
Tekken 7 heb ik nooit gespeeld. Ik was meer voor Mortal Kombat. Maar na het zien van de trailer en gameplay van deze was ik toch overtuigd. En het bevalt mij meer dan MK1. Alhoewel als ik kijk naar de moves die mogelijk zijn bij Tekken zijn deze een beetje onduidelijk in-game. Daar is MK wel beter in.
 
T'is uiteindelijk wel deftig gelaunched voor PC. Wel ne keer gecrashed al eens tijdens Arcade/Virtua mode, maar niets ergs. T'zal aan de demo gelegen hebben misschien, of gewoon pech gehad.

Wel content genoeg, maar de customization opties zijn deze editie wel zwak. Allemaal casual outfits die me niet boeien. Veel van de iconische outfits van characters zijn er niet eens in.
 
Ben er ook aan begonnen gisteren.

Ik dacht dat ik slecht was in MK, maar man ik krijg vaak slaag in die story mode op medium xD
Kan me niet herinneren dat ik in 7 ook zo heb afgezien en vroeger als kind bij Tekken 1-3 ging dat precies toch ook allemaal vlotter.

Ik vind em wel heel leuk spelen en de story is gek en entertainend zoals verwacht, zeker al beter dan 7 so far.
 
Ben er ook aan begonnen gisteren.

Ik dacht dat ik slecht was in MK, maar man ik krijg vaak slaag in die story mode op medium xD
Kan me niet herinneren dat ik in 7 ook zo heb afgezien en vroeger als kind bij Tekken 1-3 ging dat precies toch ook allemaal vlotter.

Ik vind em wel heel leuk spelen en de story is gek en entertainend zoals verwacht, zeker al beter dan 7 so far.
oh yes kheb gisteren de story uiteindelijk op easy gezet nadat ik op medium was.
Echt niet normaal dat je zoveel slaag krijgt op normal :laugh:
 
oh yes kheb gisteren de story uiteindelijk op easy gezet nadat ik op medium was.
Echt niet normaal dat je zoveel slaag krijgt op normal :laugh:
weakness.jpg
ik pik de game wel later op voor een platinum
 
Storymode is een serieuze verbetering tegenover T7, maar toch een pijnpuntje:

Fucking Azazel er terug bijhalen. (n) Echt een ellendige boss. Hier uiteindelijk men geduld verloren en naar easy geswitched.
 
Storymode is een serieuze verbetering tegenover T7, maar toch een pijnpuntje:

Fucking Azazel er terug bijhalen. (n) Echt een ellendige boss. Hier uiteindelijk men geduld verloren en naar easy geswitched.
Ja in de demo was die wel heftig (als ge die bedoelde)
 
Terug
Bovenaan