Fighter PC PS5 XBOX Tekken 8

Sure thing. Ik zal vanavond of morgen u wel berichtje sturen als ik online ben.

Betreft story-mode moeilijkheidsgraad: is Jin uw main? Dan hebt ge misschien niet de special controls nodig, maar anders is het inderdaad vrij lastig voor velen, mijzelf inclus.

De character-episodes zijn wel de moeite als ge houdt van de algemene onnozelheid van Tekken-verhalen. Het feit dat ge maar 4/5 matches moet doen, maakt het ook al wel draaglijker. :p

Enerzijds haalt ge de platinum op deze game zo rap, anderzijds is het een fighting game. Tekken7 vond ik echt triestig, maar deze game heeft voor mij echt alles wat een fighting game moet hebben voor singleplayer content
-> Main story mode (moet geeneens 10 uur duren zoals in MK)
-> Uitgebreide training-mode, dus niet gewoon practice -> dank je voor arcade quest
-> aparte story mode voor alle characters een beetje hun spotlight momentje te geven
-> Een mode om in te klooien, zij het Tekken forces of in dat geval Tekken Ball
-> Klassieke arcade-mode

Ghost-battles daarbovenop als mode en manier om te oefenen vind ik een geniale toevoeging. Ik volg wel het sentiment van streamers/youtubers dat dit de beste Tekken lijkt sinds Tekken 5.
Even over die ghost battles.
Telkens ik een ghost battle wil doen vind het systeem niemand?
Er zitten wel npc's rond die je kan doen maar ik vind precies geen ghosts van andere spelers als ik die automaat gebruik.

Kben ook YT video's beginnen zien voor beginnende tekken 8 spelers omdat ik wel online ranked wil proberen maar holy shit dit spel is zo uitgebreid op gebied van vechten dat ik niet had verwacht.
er zitten zelfs moves in die sneller zijn dan andere moves op gebied van frames :laugh:
Echt niet normaal.
mijn grootste probleem is dat ik iemand ook niet lang in de lucht kan houden eenmaal ik die launch ik doe een paar combo's en dat is het, terwijl andere spelers mijn halve hp neerhalen als ik gelaunched word.
Ook blocken en punishen is vrij belangrijk in deze game.
 
Er zitten wel npc's rond die je kan doen maar ik vind precies geen ghosts van andere spelers als ik die automaat gebruik.
Denk dat je gewoon naar die online lobby moet gaan en interacten met een speler die daar ergens rond loopt of zit, dan staat er een optie om een Ghost Battle te doen tegen die persoon zijn Ghost.
 
20240415_164337.jpg


Mijne martial law is ready for battle...

Waarom kan ik mijn 2000 coins ni opnemen? Code zegt probeer later opnieuw (zat bij ultimate edition)

Is hier animo om een mini tekken ball tournament te spelen??
 
Tis weer van 0 beginnen, ik ken de controls al nimeer, vecht wel vlotjes met stick (bashing), 2 matchkes online gedaan, beiden gewonnen
 
Waarom kan ik mijn 2000 coins ni opnemen? Code zegt probeer later opnieuw (zat bij ultimate edition)

Hoezo hebt ge 2000 coins bij uw ultimate editie? Vergist ge u niet met de 2000 bandai club points? Daar staken twee codes in bij de game. Een voucher voor de ultimate editie upgrade op de PS Store, en dan een code voor uw game op de Bandai site te registeren. Daar krijgt ge 2000 club points voor waar ge merch op hunnen store kunt kopen. (de club store ligt evenwel plat voor renovatie tot Spring 2024)

Qua spelen ben ik helemaal niet goed meer. Ik speel met controller en heb 2x hard op mn bakkes gehad online (2x 1-3). Daar viel niks tegen te beginnen. Had nochtans "beginner" als categorie gepakt om rustig terug erin te komen. Mijn goesting online was meteen door.
 
Ahja er staat idd bandai bij, zit er niks van coins bij ultimate dan?

Ondertussen wel al een paar pros tegengekomen met string combos van ik zal u gaan hebben. :(
 
Ahja er staat idd bandai bij, zit er niks van coins bij ultimate dan?

Ondertussen wel al een paar pros tegengekomen met string combos van ik zal u gaan hebben. :(
Nee. Gewoon 2000 club points. Ge kunt in de lente als de store terug open gaat een klakske kopen ofzo met korting :D

Ze gaan u echt geen 20 euro aan premium currency geven ze met de ultimate editie voor cosmetics te kopen in de Tekken 8 store ingame - ik moet wel zeggen da'k graag mijn Nina in dat zwart leren pakske had willen steken da'k erop heb gezien :oi22:
 
Uhg, mijn controls veranderen soms drastisch, kicken wordt punchen en vice versa, iemand enig idee of dit door mijn hori stick zou kunnen zijn??

Echt ambetant
 
Uhg, mijn controls veranderen soms drastisch, kicken wordt punchen en vice versa, iemand enig idee of dit door mijn hori stick zou kunnen zijn??

Echt ambetant
Hoe hard mashed ge? Want redelijk standaard hebt ge op de meeste moderne sticks "switches" voor zowel inputs te wisselen of uit te zetten. Bij de betere sticks zit dat achteraan.
 
Hoe hard mashed ge? Want redelijk standaard hebt ge op de meeste moderne sticks "switches" voor zowel inputs te wisselen of uit te zetten. Bij de betere sticks zit dat achteraan.
Ik weet dat ge op de mijne (hori alpha ps5) profielen hebt, maar die zijn niet zo makkelijk te switchen zelf, moet uw 2 handen gebruiken en specifieke beweging doen met 2 knoppen in te duwen, en dan de joystick naar boven of beneden flippen. En het lichtje toont aan dat ik nog altijd in hetzelfde profiel zit.

MAAR

Mijn probleem is gewoon knal in-game dat hij besluit om de kicks en punches om te wisselen, echt ambetant als ge zo moet verliezen...
 
Zeker dat ge niet gewoon ne combo doet dat ge niet persé kent of bedoeld had :p
Neen, echt niet, doe veel unranked matchen online, na het gevecht komt ge terug de lobby en zijn de controls nog steeds omgekeerd, enige manier dat lukt om ze terug normaal te zetten is om in controls menu terug alles default te zetten. Echt hatelijk want daardoor hebt ge dus wel de vorige match verloren...

Tenzij een bepaalde combinatie van de 8 buttons op de stick zelf een wijziging van toetsencombinaties triggert, maar heb al eens rondgekeken maar niks dergelijks gevonden... Ik kom niet aan de knoppen bovenaan de stick, ook niet aan de option knop ofzo, en toch is alles omgedraaid.

Dit demotiveert wel serieus vind ik, zo verliezen

Had online een klein topic hiervan gevonden, maar er stond bij het is opgelost, maar zonder oplossing voor het probleem, was op een of ander forum, ik zoek effe de link


Dit dus, maar is van steam en niet voor ps5

Edit, niet 100% hetzelfde probleem wel
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan