Fighter PC PS5 XBOX Tekken 8

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
tekken8.png


release: 26 januari 2024
genre: fighter
dev: Bandai Namco

Tekken 8.

Fist Meets Fate in TEKKEN 8. Holding a record for the longest-running video game storyline, the TEKKEN series begins a new chapter as TEKKEN 8 continues the tragic saga of the Mishima and Kazama bloodlines, and their world-shaking father-and-son grudge matches starting from 6 months after the closure of the last match. The story of Jin Kazama's growth and determination marks a new chapter in the timeless saga.

Completely redesigned character visuals. Elaborate, highly-detailed models built from the ground and high-fidelity graphics break the limits of new-generation hardware by adding a new weight and atmosphere to TEKKEN’s signature battles. Vivid environments and destructible stages combine to create an overwhelming sense of immersion, creating the ultimate play experience.

In the new single-player mode Arcade Quest, craft your own unique avatar and embark on your new TEKKEN life. Battle your way through a variety of rivals across multiple arcades as the story unfolds, all while mastering the basics and practical skills in TEKKEN 8.

 
Laatst bewerkt:
Tis Tekken, wat verwacht je buiten characters dat op elkaar gezicht rammen xD
Het zien van nieuwe personages, actual gameplay, spelmodes, …
Dezelfde 2 karakters in een nieuw grafisch jasje… dat maakt me nu niet direct warm hoor.
 
Laatst bewerkt:
Een deftige graphics upgrade, een goed character-roster bij release, een deftige training/practice-mode, niet te gierig zijn met extra modes buiten arcade/story/online... dan ben ik al enigszins tevreden

Misschien teveel gevraagd, maar alsjeblieft geen bosses met health-regen gelijk in T7 :sop:. Het is Tekken, dus natuurlijk mogen we wel een BS-storyboss verwachten à la Jinpachi of Azazel
 
Het zien van nieuwe personages, actual gameplay, spelmodes, …
Dezelfde 2 karakters in een nieuw grafisch jasje… dat maakt me nu niet direct warm hoor.
Het is de aller eerste officiële aankondiging/teaser :)

Kan goed zijn dat het spel niet eens in 2023 uit komt ( hopelijk wel ) ze zullen hier zoals ze bij andere games ook doen in de komende maanden wel wat meer van tonen. Je ziet hier nu toch al dat het grafisch er echt mooi uit ziet en we kunnen ergens al zien waar de GP/GFX naartoe gaan gaan. Ik ben gewoon blij met een officiële aankondiging en de manier waarop ze het showcasen is op en top Tekken. Can't ask more for now.
 
Cool om Tekken met moderne graphics te zien. Toen T7 eerst uitkwam vond ik het al zo goed uitzien, maar na 6/7 jaar mogen we ook wel eens upgrade zien. Blijft gewoon fun om af en toe te spelen. Benieuwd welk roster we krijgen om te starten.
 
Jup, ik ben absuluut geen grote fan van het genre game, maar een Tekken om de X aantal jaar gaat er altijd eens in voor een paar weekjes.
 
Terug
Bovenaan