Adventure PC PS5 Metro Awakening

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
metrovr.png


release: TBA
genre: adventure
dev: Vertigo Games

/!\ vereist VR

Metro 2028. Van de makers van Arizona Sunshine.

Metro Awakening is a story-driven first-person adventure built exclusively for VR and will be coming to PS VR2, Meta Quest 2+3 and Steam VR later this year.

Developed by Vertigo Games in collaboration with Deep Silver, and written by Metro creator Dmitry Glukhovsky, Metro Awakening allows you to immerse yourself in the heart-pounding, chilling and tense world of Metro in an entirely new dimension.

Set in 2028, you are Serdar, a doctor who has to brave the mind-bending tunnels of Metro to search for his missing wife. This journey will push his mind to the limit – walking a line between life and death, rationality and spirituality, reality and belief. Serdar will experience what he once thought was impossible, awakening the force he is to become.

Lose yourself in an authentic Metro experience as you reload weapons, change your filters, charge your torch, and more, in a tactile experience that VR and Metro fans will love and put yourself into nuclear Armageddon.

 
Zeer leuk nieuws. Metro is een van mijn favoriete game-series en Half-Life Alyx is mogelijks mijn beste game-ervaring ooit. Hopelijk een combinatie van die twee dus. :p
 
Zeer leuk nieuws. Metro is een van mijn favoriete game-series en Half-Life Alyx is mogelijks mijn beste game-ervaring ooit. Hopelijk een combinatie van die twee dus. :p
Ik hoop het ook maar zal vast te mooi om waar te zijn. :(

Dit komt als een zeer aangename verrassing want na Oekraine dacht ik niet dat we nog iets zouden horen van Metro. Eén van mijn favoriete games of all time, ik ben benieuwd wat het verhaal is en de combat. Stealth zit er nog steeds in zie ik, al zal dat vast minder easy zijn in VR. En wat met de monsters die snel zijn? Metro had er wat, zag er ook eentje in de trailer. HL Alyx had enkel trage monsters, wat gaan ze hier doen?

En voor dit jaar al! Zal het als Metro-fan sowieso aanschaffen. :)
 
Terug
Bovenaan