Fighter PC PS5 XBOX Tekken 8

Gisteren tekken 2 nog gespeeld, ik heb tekken pas ontdekt bij tekken 3
 
Laatst bewerkt:
Mails met codes voor beta-toegang worden uitgestuurd momenteel. 21-24 juli beta-test

Key ontvangen, zeer benieuwd hoe het eruit ziet met moderne visuals en of men favoriet(en) veel tweaks gehad hebben in hun moveset.
 
Benieuwd hoeveel characters er bij launch zullen zijn. Zelf gespeeld met Hwoarang, Nina, Lili, Leroy, Jun en Jin en ze voelen goed om mee te spelen. Die speciale effecten en glows kan je gelukkig zachter zetten in de instellingen omdat ze echt wel fel en afleidend kunnen zijn in de standaard setting.

Ergens hoop ik wel dat ze qua offline content wat meer er in steken dan bij Tekken 7. Als je vergelijkt wat games als SF6, Mortal Kombat 11 (en waarschijnlijk 1 binnenkort) aanbieden op launch, dan is enkel treasure battle en een zeer schaarse training/practice mode moeilijk om €60-€70 te verantwoorden..

De meesten zullen het wel kopen voor af en toe een beetje amusement, maar ze moeten voor de fans echt niet te gierig zijn met hoeveelheid content/modes op launchday.

God verbiedt dat ze er opnieuw een bullshit-eindbaas insteken, maar dat is wat ze bij elke Tekken tot op heden gedaan hebben dus ja... :unsure:
 
Geef mij maar gewoon het character met de grootste borsten en het lekkerste kreuntje.

TEKKEEEEEN 8 NEW CHALLENGER!!! LAW!!!! HIAAAUUU

https%3A%2F%2Fsubstack-post-media.s3.amazonaws.com%2Fpublic%2Fimages%2Fd4fd60b1-2567-4929-b47b-a39f0656074d_1914x1080.jpeg
 
Sneller dan ik verwacht had. Chibi-avatars voor singleplayer-arcade mode... Ok, maar doet te veel denken aan een slap afkooksel van de SF6 single player.

Iets zegt me dat ze qua singleplayer-content en training-modes het minimum gaan presenteren. :sop: Ik blijf nog altijd Tekken verkiezen omdat de combat doorweegt, maar als ge kijkt naar hoe goed de story-mode in MK1 eruit ziet of hoeveel moeite gestoken werd in de Krypt in MK11..
 
Sneller dan ik verwacht had. Chibi-avatars voor singleplayer-arcade mode... Ok, maar doet te veel denken aan een slap afkooksel van de SF6 single player.

Iets zegt me dat ze qua singleplayer-content en training-modes het minimum gaan presenteren. :sop: Ik blijf nog altijd Tekken verkiezen omdat de combat doorweegt, maar als ge kijkt naar hoe goed de story-mode in MK1 eruit ziet of hoeveel moeite gestoken werd in de Krypt in MK11..
Kga niet liegen ik twijfel om voor het eerst ooit ook eens een MK game te kopen met hoe goed MK1 er uit ziet.
 
Kga niet liegen ik twijfel om voor het eerst ooit ook eens een MK game te kopen met hoe goed MK1 er uit ziet.
Recent MK11 gespeeld en moest steeds bedenken dat het een zeer fijne fighting-game is met combat die gewoon niet met mij klikt. Story-mode, het hele towers en krypt-gedoe is echt goed gedaan.

Goede kans dat ik ook zwicht onder de mooie trailers en het koop om gewoon wat te klooien met story-mode en unlockables. De gore doet weinig voor mij en men vriendin (die graag passief meekijkt) is niet zo gesteld erop, dus zal het op men eigen tijd moeten spelen:unsure:

Zou nooit vragen om een optie om de gore uit te schakelen, maar ik kan me inbeelden dat een deel brave huisvaders het wel *mogen* spelen van hun wederhelft, maar niet als zij of de kinderen kunnen meekijken. :D
 
Terug
Bovenaan