Fighter PC PS5 XBOX Tekken 8

Demo op komst.

14 december: PS5
21 december: Xbox & PC

Playable modes in the demo
  • Story: "The Dark Awakens" Chapter 1
  • Arcade Quest Chapter 1
    *Parts of the content differ from the full version
  • Super Ghost Battle
    *Unlocks after clearing Arcade Quest
  • Versus *Partial mode
  • Gallery *Partial mode

    *Save data will not carry over to the full version
    *Online play is not available for the demo
Characters/Stages available in the demo

Playable Character
Jin, Kazuya, Paul, Nina

Battle Stage
Urban Square (Evening), Yakushima, Sanctum​

 
Wel niet mijn favoriete charachters, maar ziet er heel goed uit.
Awel heb 4 tal uurtjes gespeeld, alleen al tegen de ghost spelen was hyper fun (die leert van u eigen spel), maar als ik het koop zal het de gewone versie zijn...

Reden hiervoor is dat ik nu al in de demo merk dat ge 70% damage combos zonder problemen uit de mouwen kan schudden dus ik vraag me af wat ik kan betekenen tegen ne pro... Niks dus, en eenmaal ge in de hoek zit waar de klappen vallen geraakt ge er bijna niet uit (lees wel dat dit tegen de moeilijkere tegenstanders was)

Is fun, maar gaat de gemiddelde speler hier mee voort kunnen..?

Other than that, i liked what i have seen
 
Afgelopen weekend raakte bekend dat ook Yohei Shimburi meewerkte aan de game, de regisseur van Dead or Alive.

I'm currently helping with the development of Tekken 8. I can't talk about the details, but I hope to be able to talk about it someday. I hope everyone enjoys our new game.

I was going to keep it quiet until the release date, but now that it's out and the company has given me the OK, I've rewritten my profile.


En een nieuwe trailer...

 
Ik denk dat dit mijn favoriete Yoshimitsu redesign moet zijn sinds tekken 4 of zelfs tekken 3.

Enfin, moeilijkheidgraad, combo's, story mode al die prul maakt geen bal uit...

want de objectief beste game-mode ooit -Tekken Bal- is terug nadat tientallen fans er jaren om gezaagd hebben!

Geintjes terzijde, ik vind het er goed uitzien allemaal. Ik houd alleen mijn hart terug vast voor de eindbaas in story mode. Wordt het weer een OP draak of een boss met health-regen... Beide dingen zijn onvergeeflijk, maar soit.
 
Awel heb 4 tal uurtjes gespeeld, alleen al tegen de ghost spelen was hyper fun (die leert van u eigen spel), maar als ik het koop zal het de gewone versie zijn...

Reden hiervoor is dat ik nu al in de demo merk dat ge 70% damage combos zonder problemen uit de mouwen kan schudden dus ik vraag me af wat ik kan betekenen tegen ne pro... Niks dus, en eenmaal ge in de hoek zit waar de klappen vallen geraakt ge er bijna niet uit (lees wel dat dit tegen de moeilijkere tegenstanders was)

Is fun, maar gaat de gemiddelde speler hier mee voort kunnen..?

Other than that, i liked what i have seen
Jep ben all die belachelijke combo's ook beu. Wil liever terug een simpel vechtspel, tekken 7 was een teleurstelling en was makkelijk the "exploiten".

Online zal ook rap sterven als er niet terug meer "balance" komt.
 
Reviews zijn uit.

Zeer nette recensies. Ik haal hem waarschijnlijk toch binnen op launchdag om tussen al de grote RPG's door toch een matchke te kunnen spelen.

Het feit dat ze eindelijk moeite hebben gestoken in een deftige training-mode geeft me al ietsje meer hoop dat ik met men bedenkelijke reflexen online een goeie rank kan halen. :D
 
Terug
Bovenaan