[TCG] Flesh and Blood

Woodster

Active member
Mijn oog is sinds een paar dagen gevallen op een "nieuwe" TCG genaamd Flesh and Blood. Blijkbaar werd deze TCG goed onthaald in land van herkomst Nieuw-Zeeland en is nu de populariteit in Amerika ook aan het groeien. Het bekomen van booster boxes lijkt ook in Europa moeilijk. Er zijn een aantal webwinkel in België die deze aanbieden, en ze gaan toch relatief snel de deur uit (als zijn de voorraden overal nog zeer beperkt natuurlijk).

Ondanks de corona-maatregelen het momenteel moeilijk maken, vroeg ik me af of er nog BG'ers dit spel hebben opgepikt? Zijn er mensen die dit bijvoorbeeld via tabletop-simulator spelen en/of hun ervaringen kunnen delen?
 
Ik heb het eens bekeken en het lijkt allemaal wel dik in orde qua gameplay. Blijkbaar zitten er ook scalpers achter waardoor online de prijzen voor "first editions" de pan uitswingen. Laat je aub niet vangen daarmee. De kans dat dit zodanig aanslaat dat de kaarten effectief iets waard zijn is zo goed als nihil. Zelfs al wordt het populair. Gesealede dozen bijhouden lijkt me ook een zeer riskante onderneming.
 
Terug
Bovenaan